20 Aralık 2008 Cumartesi

Yüzyılın Sabır Ödülü





Yılın sabır ödülünü
Hatta yüzyılın sabır ödülünü
Hiç kimsenin itirazı olmasın,
Hanımefendiye layık gördüm

Ben bahsi geçen kişiye 2 saat dayanamazken
O suratındaki “aslında elimde bir şey yok,ama olmasa da bağırırım,çağırırım,çamur atarım,işin içinden sıyrılırım” gülüşüne katlanamazken
Ankaranın altını üstüne getirdiği tuhaf köprülerden dolayı her sabah çile çekerken
Tarihinde ilk defa kendi yolunu kiralamak zorunda kalan bir şehirde otururken
Şehrin garabet simgesine üzüntüyle bakarken,
Bu kadıncağız,bu vatandaşla kaç senedir beraber
Onun yanında
Her gün onun anlattıklarını dinleyip onaylayıp
Bir de üstüne ondan çocuk yapmış durumda

Kendisini saygıyla selamlıyor ve hayatında başarılar diliyorum

Büyüksün Nevin hanım !

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ne zorundası yahu..
beğenmiyosa durmasın o zaman..

umutma her kendini bilmez erkekğin yanında bir ya da birkaç ona haddini bildirmeyen kadın var..

sanki mecbur ille de orda olmaya..
beğenmeyen gider kardeşim..
en azından toplumun yararı için..
gider..

diyemiyo mu yani bu iş elde bi iğneyle teve de balon patlodup bunu da patlattık diyerek olmaz..
düzelt şu uslubunu.. saçmalama..

=(..

atalet..

alpernatif dedi ki...

:D
ama ne olursa olsun
düşünsene evde bir adam var
yemeğin tuzu fazla diyor
yooo,her zamanki gibi diyorsun
bağırıp çağırıp elimde deliller var demeye başlıyor
üstelik doğurduğun çocuk da babanın kopyası oluyor
bu neslin devam etme sorumluluğunu da tarihe karşı alıyorsun
büyük acı :)

caglar dedi ki...

Abi cidi misin sen. Yok yok, ciddi olamazsın. Her erkeğin yanında, arkasında, orasında burasında en az bir kadın vardır. Bu foto saf da sadece öteki zehir olamaz. Hem ayrıca biliyoruz ki ikisi birlikte arabaya binip şehrin şurasına böyle, burasına böyle tecavüz edilsin diye ahkam kesiyorlar. O evde oturmuyor yani kocası sapıtırken. Dolayısıyla, "Al birini, vur ötekine" den başka bir başlık bulamam ben bu konuda.