12 Aralık 2008 Cuma

105. Blog Tabyası (REVENGE OF CHURCHILL) 插話 六

Tuluat mı ?
Lan neyime güveniyorum ben ?
Ben ateş etmekten,adam öldürmekten anlarım
Sahnede Dümbüllülük yapmak da nerden çıktı ?
Kendi yediğim haltı düşünürken apar topar Seli atıyorlar sahneye oyun başladı diye
Garibim rahip kıyafetiyle sahneye düşüyor langur lungur
Perde aralığından bakıyorum
Ataletle Church en önde ayrılmış yere kurulmuşlar
Church ün önüne de küçük bir zigon sehpasının üzerine kavun,rakı,beyaz peynir,ton balığı felan konmuş
Bir de şey var
Şey
Anaaaaa !
Herif nargile tüttürüyor !
Yuh artık !

Sel sahneye düştüğü anda salonu bir sessizlik kaplıyor. Seyirciler bu yakışıklı Türk gencinin rahip kılığında sahnede ne yapacağını merak ediyor. Doğrusu ya,en çok da ben merak ediyorum ama...
Grubun başı olarak onu sahnede yalnız bırakamam
Besmele çekip dalıyorum sahneye
Beni görünce yüzüne bir gülümseme yayılıyor. Sanki vaziyeti kurtaracakmışım gibi
Çok beklersin Sel :D
- Frolloooo,rahip Frolloooooo !
???????
Sel de çıt yok
Amanın,sahne korkusu yüzünden kitlendi adam !
- Şiiiişşşşş ! Frollo aloooo ?
- Eeee ! Efendim quasimodo ?
Benimle konuşurken bir yandan da seyircilerre bakıyor yanpirik yanpirik
- Frollo,abasına tırıvızt mıydı ?
- Ney ?
- Zızzt,londra. Aha aha aha
Salonda çıt yok !
Ulan ben bunu anadoluda yapsam ortalık birbirine girerdi. İngilizleri güldürmek ne zormuş arkadaş ?
- Öhö. Frollo baba . Kapıyı çalmadan girdim !
- Çalmayacaksın tabi ! Sen hırsız mısın ?
Hah
Yürü be Sel
- Yok yani vurmadan girdim
- Vurmayacaksın tabi ! Sen katil misin ?
- Ehi ehi !
Salondan bir tek gülme sesi geliyor. Yan gözle bakıyorum,Church gülmekten iki büklüm olmuş vaziyette. Böğürür gibi gülüyor
- Ahan ahan ahan. Atalet sultanım,katil misin didi ! hanı hanı hanı ! Ay çatlayacağım !
- Kığosun Chuğch !
Atalet yüzü buruşuk vaziyette bu rezaleti izlemeye çalışıyor
Eh be doktor. Bu hallere senin için katlanıyoruz ama bir takdir edesin yok
Bu arada Sel yeni bir numara bulmuş vaziyette
Karşımda dimdik duruyor
- Quasi,seni evlatlık edindim
- Evet baba
- Ama sen kalktın kilisenin damına çıktın . Gittin yanımdan !
Laf nereye gidecek anlayamadan Sel monoloğa başlıyor
- Dureydim burda büle
Ege şivesi ?
- Dikileydim önünde ! Açeydim kollarımı !
Tam önümde haç gibi kollarını açtı valla. Salak salak bakıyorum ne oluyor diye.
- Getme diye sarıleydim sana ! Getme Quasi ! Gedemeyeydin kalaydın yanımda !
Gelip lönk diye sarılıyor
Yahu sırtımda eşşek yüküyle taş var ! Dengem , dengem !
Onu da beraberimde sürükleyerek gerisin geri düşüyorum. Biz düşerken o hala bağırıyor
- Ağzıım yüzüm gan oleydiiiiii.....
Sahneyi toza dumana katarak düşüyoruz yere.
Sırtımdaki taş yüzünden kaplumbağa gibi kalıyorum yerde. Sel toparlanıp ayağa kalkıyor. Ben hala yerdeyim. Ayaklarım ellerim havayı dövüyor ama ters dönmüş hamam böceği gibi kalkamıyorum bir türlü !
- Sel yardım et oğlum !
- Teğmenim , hazır bu durumdayken Kafkaya geçiş yapayım mı ?
Vaaay ! Kültür kumkuması he mi ?
- Yakışıklı olduğunuz kadar zekisiniz de Frollo efendi de... Lan biriniz el atın bana !
Hah
Tuluat oynarken edilmeyecek tek lafı söyledim !
Sahnenin arkasında Şarküteri koştura koştura geliyor
Elini atmaya hazırlamış , bir yandan da bağırıyor
- Beeeen Phoebus ! Birisine el mi atılacaktı ?
- Lan Phoebus. Bana bak. Ben ordu malıyım. Bir yerime dokunursaaaan... Aaaah !
Şarküteri höşürt diye elini atıyor yere yakın bir yerime
- Çek len elini ordu malı mabaddan !
- Niye ! Ordu milletindir !
- Len dönebilirsek,seni Fizana sürdürmezsem.
- Ama Elin kamburundan ne laflar duyuyorum !
- Lan abuk subuk konuşup durmayın. Kaldırın lan beni !
İkisi yanıma geçip seyircilere doğru beni yuvarlamaya çalışıyorlar. Sahnede sırtüstünden tam dönüp yüzüstü , popom havada kalıyorum. Sırtımdaki taş yüzünden yerden doğrulmam mümkün değil !
- Ahaha ! Notğe Damin poposu !
Hah. Ataleti de güldürdük
Church doktorun gülmesine dikkat kesilmiş durumda.
- Beğendin mi sultanım ?
- Ayol,baksana şapşallağın haline ! Ama benden başka gülen yok Chuuuğch !
- Alayını !
Church ayağa fırlayıp seyircilere bakıyor
- Du yu layk it ?
Birinci sıradan bir dingil geveleniyor.
- Not funny !
Church ün bir işareti ile şöför yan koltuktan kalkıp beğenmeyen seyirciyi alnının ortasından vuruyor
Anaaaa ! Gitti adam !
Seyircinin vurulmasıyla salon alkıştan yıkılmaya başlıyor. Herhalde bu kadar alkış alan başka bir oyun olmamıştır. Alkışların arasından Church ün sesi duyuluyor
- Sultanımın güldüğü her yerde alkışlayacaksınız lan !
- Ay Chuuuğch ! Meğeğ ne ince ğuhlu biğ adam mışsın sen !
- Senin için dünyaları yakarım ulen !
- Ay şu adamı da vuğduğ Chuğğch. İkide biğ yeğinden kalkıp önümden geçiyoğ. Vuğduğ onu chuuğch !
Şöför daha Church bir şey demeden tabancayı çekip seyirciyi vuruyor.
- Teğmenim. Burası cepheden daha tehlikeli olmaya başladı
- Farkındayım gençler. Tırsmayın. Beni de ayağa kaldırın !
Bu kadar silah sesine içeriden Jido fırlayıveriyor
- Abe ne ulmakta burda ? Ep silah sesi duymaktayım be yav !
Esmeralda yorumuna getirdiği kapçık ağız tarzıyla , Jidoyu üzerindeki derin yırtmaçlı çingene elbisesi ile gören seyirciler bir anda sessizleşiyorlar.
İki kolumdan tutup beni kaldıran bizim iki yeni yetmede manzaraya dalıp beni geri bırakıyorlar
Maymun gibi düşüyorum yere
- Lan tutun beniiii !
Oyun boyunca sürünen tek kambur benim herhalde !
Seyircinin sessizliği fazla sürmüyor. Önce gerilerden tek tük alkış sesi geliyor. Peşinden bir alkış sağanağı salonu kaplıyor
Jidonun güzelliği herkesi mest etmiş durumda
Şey
Tam herkesi değil !
- Aaaa ! Ama Chuuğch ! Bu sahnedeki kız benden fazla ilgi göğüyoğ ! Vuğduğ onu da Chuuğch !
- Hemen sultanım !
Şöförün silahı Jidonun üzerine dönüveriyor !

Devam edebilir (E herhalde)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

alpeeerrrr...
zevk zehirlenmesi oldum hepsini birden okuyunca... ağzım köpürdü gülecem diye 8)))
sabah sabah geldim, ne mail kontrol ettim, ne bi işe baktım.
sen çok yaşa.
ama yetmedi bi daha okuyum ben hepsini.
harikasın yaaa

alpernatif dedi ki...

saklanbaaaaaaaç
yahu overdoz yapmayın demedim mi ben size
teker teker okuyun
yemeklerden sonra birer bölüm birer bölüm :D

Adsız dedi ki...

hehe..
kültür kumkuması.....
=)
süper...

kuazimodom natifime gene alkışlar
=)

atalet...

alpernatif dedi ki...

doktor civanım
natifalço dan sonra
quasi üzerimde kalacak gibi :D

Adsız dedi ki...

bi de;
quasimodo olarak hep garou canlanırdı gözümde. yakışıklılıkta zatialinizle yarışamasa da fena değildir kendisi. 8)
ve sel'in rahip olması!
nasıl doğru bir yerden yakaladın anlatamam.
hani bilir misin müzikalde rahibin solo söylediği bir yer vardır esmeraldayı uzaktan izlerken, böyle üstüne üstüne gelen duvarları itelerken "tu vas me detruire" diye bağırır. sel'in hasta olduğu yer orasıdır. tam doğru rolü vermişsin kiii....
ne diyim daha!

alpernatif dedi ki...

saklanbacım
garou da fena değil tabi :D
ne fena değili yahu
adamı bir ton makyajla bile çirkinleştiremediler
bana bir pudra sür
zombi gibi çıkarım ortaya

rahibi tutturduk
diğerleri tuttu mu aceba ?

ya bu arada
Sel okuyor mu buraları ?
merak ettim şimdi !

Adsız dedi ki...

o ka reklam yaptım ki... benden dinlemekle yetinemeyecek. anlatıyorum gerçi, gülüyor ama.. sen esas oku da gör dedim.
kaçırmasına gönlüm razı değil 8)

Adsız dedi ki...

bayramlardan filan dönüp de,
hepsini topluca okuyunca süper bi moral oldu doğrusu..

takip adım adım ve tetikte..

geçkalmadımki dedi ki...

Tanrım çok korkuyorum, biri şu şöförü durdursun.. Jidooom yere yat siper al.. Allah korusun Şeytan doldurur..
Kıyamaz Atalet te zaten öölesine demişti..
çabuk yaz arkasını Sevgili Alper..
bu gece uyumadan bekleyeceğim..
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben gizliden bir Türk mizahı eleştirisi mi gördüm aralarda, yoksa Bayram çarpması mı yaşıyorum?
Mümkün ikisi de.:)
(Yukarıdaki o kadar devrik bir cümle ki düzgünmüş gibi görünüyor.)
Not:
Jido'ya bişey olmasın olur mu? Çerkes kızı o hem, zor zamanlarda öyle bir savaşçıya dönüşür ki İngiliz fena şaşırır.:)

Şarküteri dedi ki...

Ya biz londra' ya ataleti kurtarmaya gelmemiş miydik? Ama atalet ekipten insanları hedef gösteriyor yahu :)

Bi de hazır church' ü ele geçirmişken bırakalım İngiltereyi devirsin. Niye kurtarıyoruz ki atalet doktoru?

Anaa rolümün içine girdim iyice, resmen mantıklı açıklamalar yaptım.

alpernatif dedi ki...

geçkalmadımki
doktor civanım kıyamaz mı :D
kıyamaz tabi
hipokrat yemini etti en başta

üçtemmuz
(türk mizahının tabusal kısmı var mı ?)
Dümbüllüyü eleştirebilmek için kırk fırın ekmeği katıksız yemem lazım
haddime düşmez
ama hafiften dokundurma ?
e o kadar olsun canım :D
Jido kendisini korur
merak etmeyin siz

alpernatif dedi ki...

Şarküteri !
Nasıl bir zamanlama abi
yorum altı yazarken senin yorum araya girdi ???

Londraya Ataleti kurtarmaya geldik ama,Atalet bunu biliyor mu ?

Atalet Church ü ne hale getirmiş,oraya gidene kadar bildik mi ?

Yoksa bu hikayede de yazım hataları köşesi mi doğuyor !

yazar savunması :D

uctemmuz dedi ki...

Yok yahu, niye olsun tabusal kısmı...Muro'yu İvedik'i eleştirmezsek kendimize ayıp ederiz hatta...:)

alpernatif dedi ki...

üçtemmuz
ivediki eleştirmek için de çenemi yoramam valla
sizde yormayın :D