9 Temmuz 2009 Perşembe

Bana hep bana bana

Bir sigara yakıp bakıyorum
Hala önümde dans ediyor

Len nasıl dans eder !
Aramızda geçen onca yaşanmışlığın hiç mi değeri yok ?

Özlem hafiften giriyor koluma
- Ay iyi ki ayrıldın şu kızcağızdan !
- Yaaa,di mi !

Tamam
Ayrıldık
Ama ayrıldık diye hemen fingirdenek vaziyette dans etmesinin manası var mı ?
Hayır,bir otur düşün
Ben bu kadar kıymetli bir insanla böyle güzel bir ilişki yaşadım de
Bir daha böyle bir ilişkiyi 40 yıl arasam bulamam de
Yaşanmışlığa biraz saygı göster canım !

Özlemden kolumu kurtarıp hafiften gidiyorum yanına
Ulan bir de hızlı dans çalıyor ki,hiç beceresim yok

Kolları dirsekten kırıp yukarı kaldırarak dans eder gibi yapmaya çalışıyorum

Ne çalıyor ?
Cherry cherry lady
Ben ne yapıyorum
Zeybek dansı
Uydu mu ?

Uymamış ki Özlem gülmekten ağzındaki içkiyi boşaltıyor

Hey allaaaaam
Lan insan terk ettiği sevgilisine tekrar yanaşmak için bu kadar maymun olur mu ?

Diyeceksiniz ki niye terk ettin
İlişkimizde yolunda gitmeyen bir şeyler...
Yok yok
Aslında ben ona layık bir adam .....
Yok
Benden çok daha iyilerini hak edip yaşam boyu mutluluk...

Eeeeeee

Başkasıyla bir gecelik ilişki uğruna terk ettim
Tamam
Ama yaz aşkları dediğin şeyler böyle şeyler
Yaşanır
Bir noktada erkek gider
Kadın da bağrına taş basıp gelecek seneyi bekler
Sezonu kapatmıştır
Kapatmış olması lazım di mi ?

Kolları indirip el çırpar gibi ritme ayak uydurmaya uğraşıyorum
Düğün taktiği her zaman işe yarar
Kaç tane düğünü ellerimi çırparak atlatmışlığım var

Ama ege barlarında bu da işe yaramıyor

Elimi çırptığım da garsondan başkası gelmiyor yanıma
- Ne içerdiniz ?
- Zıkkımın kökü. En sert içkiyi getir

Haaaaaa
Bu işe yarayabilir
Sevdiği kadını mecburiyetten terk edip aslında geri dönmek isteyen ve kendini içkiye vuran erkek modeli
Bir çok kadın bunu çok iç gıcıklayıcı bulur
Buluyordur
Bulması lazım
Bulmaz mı ?

Fiyat olarak en kalınından viski elime tutuşturuluyor
Hah
En azından elimdeki içkiyi dökmemek için hafif hafif sallanan erkek moduna girebilirim

Danstan yırtarak yeniden yanaşıyorum Nilüfer’e

- Ayıp olmuyor mu ?
- Nasıl ?
- Sen daha yeni ayrılmış bir bayansın. Böyle çevreye karşı “ben etkilenmedim” imajı felan ! Noooluyo ?
- Aaaaaa manyak ! Sana ne ? Etkilendim,etkilenmedim !

Yahu çevre benim için ne düşünür
Demezler mi “ulan herifte bir numara yokmuş ki kız ayrıldığı anda daha mutlu oldu”
Benim erkekliğime laf sürdürtmek değildir de nedir bu ?

- Nilüfeeeeeeeer
- Neeee ?
- Ben erkekliğime laf ettirtmem
- Deli misin divane misin adam ? Ne erkekliği ?
- Millet benim için ne düşünür ? Birazcık ayrılığın acısını yaşasana !
- Lan manyak !

Ouvvvvv
Nilüfer ellerini beline dayamaış pistin ortasında bağırıyor
- Ayrılalım dedin ayrıldık. Hem de şu kadın için !
İşaret ettiği Özlem’le tam çıkıyoruz sayılmaz ki ?
Yani beni rezil etmek için bu bir bahane sayılmaz.

Nerdeeeeee eskinin Osmanlı kadınları
Eşleri kendilerini terk ettiği zaman evlerine kapanıp bir ömür boyu hüzün çeken caaanım bayanlar
İyi aile terbiyesi görmüş hanımlar
Hindistan gibi bir ülkede bile bayanlar efendi efendi bir yerde toplaşıyorlar
Öldükten sonra bile aklın rahat

Bir erkeğe bu kadar eziyet çektirmek kadından başkasının aklına gelmez zaten
Hain cinsiyet


Alt tarafı bir gece yaşanan bir ilişki için bu kadar curcunanın çıkarılması çok tuhafıma gidiyor
- Kibar olalım lütfen. Ne kadar öyle görünmesem de ayrılığımızın acısını içimde yaşıyorum Nilüfer
- Manyak
- Kibar olalım
- Deli
- Daha kibar olalım
- Hayvan herif
- Eeeeeeeeh !
Pistte tutup çekiyorum kendime. Herhalde içkinin de verdiği rahatlıkla sarılıyor bir anda
- Ben seni çok özledim ama
- Ben de seni özledim bir tanem. Haklısın. Hata bendeydi.
- Beraber oldun o kızla
- Ayarttı beni,kandırdı
- Serseri
- Ben seni seviyorum
- Huuuuuuuuvvvvvvvvv

Oh be
Şöyle belinden iyice sarılıyorum çevre görsün diye
Çevrede hisse senetlerim artmıştır. Yok öyle ayrıldık diye hemen dans etmeler felan
Erkeklik gururum var len

Gözüm barda duran Özlem’e kayıyor
Dünya umurunda değil
Sanki iki gece önce benimle olan o değilmiş gibi yanındaki adamla kadeh tokuşturuyor

Aaaaaaaaaa !

Laaaaaaaan !

Erkeklik gururum !

9 yorum:

Çağlar dedi ki...

ah erkek ne istediğini bir bilseydi :D

.. dedi ki...

yakıştı mı alper sana!
2 kadını idare edemedin.

Feride Nizamettin dedi ki...

yemek öncesi açlık krizindeyken çok iyi geldi bu yazı, güldüm eğlendim valla.

Blogunuz pek güzel, pek keyifli.

Sevgi Gibi dedi ki...

bir insanın orada durup durduğunu bilmek rahat davranmayı, hatta rahatlık sınırlarını genişlettikçe genişletmeyi de beraberinde getiriyor sanırım.
sonra karşı taraf bakıyorki işe yaramıyor bu Osmanlı hatunluluğu dikkati üzerine çekmek,çektiklerini kat be kat çektirmek için başlıyor bizans oyunlarına. pistte fink fink oynamanın müsebbibi intikam kurtları olabilir yani, gayet mümkündür.
onlar da karşındakini şaklabana çevirip, halden hale soktuktan sonra bir bir düşüyor sanırım.
ve her şey normale dönüyor.
aşk bu mu ya??

alpernatif dedi ki...

Çağlaaaaar
Şunu anladım ki biz hiç ne istediğimizi bilemeyeceğiz

Saklanan bacım
onlar beni idare edemedi :)

Pisikopati
Teşekkür ederim :)

vaveylaaaaaaaaa
Aşk her şey :D

Adsız dedi ki...

hahahah...
aşk herşey olabilir ama...
bu aşk değil yavrumcummm

ben biliyorum ne olduğunu..

erkeklik...

ben kendime bi ad bulamadım bi =) bırakayım..

Adsız dedi ki...

neka ...köfte...oka..ekmek..derler..her gün taze 1...başlangıçtır...bazen genç olmadıma...çok...çok..seviniyorum???paşa ..gönlünüz bilir..alper..ve natif siz...ne..istedinizi..bilirsiniz.bilmezsiniz..bildiniz..bile.hayırlısı..efendiiim

oya dedi ki...

:))))))))))) ahahhahahhaha
uleyn alper..
ne diyim ben sana?
nikah masası mı??? :))))))))
hayır, yazıyla alakalı olsun manasında sorayım bari:
şimdi bu şarkı nilüfere mi gidiyor yoksa özlem'e mi?
:)))))))))))) gece gece.. koptum iyi mi? :))))

ASLI dedi ki...

Bazen üzülüyorum "O masum sabilerin ne suçu vardı ki sçtım sıvadım hepsini." diye. Ama sonra gelecekten gelen bi adamın anılarını okuyorum.. :)))

"Az bile yaptım, sefam olsun, canıma değsin, ilerde böyle olacaklar işte, piii" diyorum.. :))))

Yanarıım da kahrolup eve kapandığım günlerime yanarııım.. Tey tey tey :))
(Dizleri kırdıra kırdıra oynama şeysi..) :)