1 Nisan 2009 Çarşamba

Daima Genç

Bir genç kadın merakımızdır gidiyor
Gerçi yeni çıkmış bir şey değil
Erkek cinsi nedense her şeyin yenisine meraklı

Evdeki tv iki senelik mi ?
Hemen değiştireyim,yeni modellerinden alayım

Buzdolabının kapısı açılırken ses mi çıktı ?
Ulan yepisyeni modeller var,açıl bosch açıl deyince zört diye açılan
Koş koş koş

Ve maalesef evdeki hanımda erkek gözünde bir nevi garanti süresi dolan bayan konumunda

- Alo kaynana
- Ne var damat
- Ben bu kızı alalı ne kadar oldu ?
- E beş sene oldu herhalde
- Garantisi doldu yani !
- Ne ?
- Kampanyanız var mı ?
- Ne kampanyası be ?
- Hani eskiyi getirsem,bir parça indirim sonrası yeniyi verseniz !
- Aaaaaa !

Aaaaaaa tabi de
Dedim ya, erkek milletinin doğasında var yeniyi istemek

Peder bile annemden boşandıktan sonra benim yaşımdaki bir kadınla evlendiğinde “papa,aranızda 25 yaşa yakın fark var,ileride ne olacak” demiştim de,meşhuuuuuur fıkranın son sözünü söylemişti.
“Yaşlanırsa yenisini alırım”

Ciddi ciddi söyledi

Buraya kadar her şey iyi güzel
Kendimizden yaşça küçük hanımla beraberiz

Sonra ?

- Alpeeeeer
- Ne ?
- Hadi diskoya gidelim
- Yahu ajans başladı !
- Mankenlik ajansı mı ? O ne ayol ?
- Haberler kızım işte. Hem ne işimiz var tiskoda miskoda. Ben şimdi romantik bir akşam yemeği hazırlarım. Evde saadet dolu dakikalar
- Aaaaaayyyyyy. İçime dert oldun be adam
- Ama körili,mantarlı tavık neyin yaparım ?

Kapıyı çekip “ben arkadaşlara gidiyorum” dese,erkek milleti olarak gene tınmayız

Çünkü yaşça o ve onun arkadaşlarından büyük olmamız bizim için bir terslik yaratmıyor
Aksine ortamlara girdiğimizde ağırlığımız var
Yaşımız büyük ya,her şeyi biliriz
- Alpeeeer
- Neee ?
- Bak bu arkadaşın ismi Berkecan. Kendisi benimle yaşıt. Dün gece barda tanıştık
- Berkecan ? Ah canııım. Pek tatlı. İyi de bu saatte annen dışarıda olmana izin veriyor mu yavrum ?

Lafı sokup anında kurumla geri döneceksiniz
Yüzünüzde o yılların getirdiği ister istemez oluşmuş derin çizgilere Bukowski havası vererek bar kenarına tünemek en iyisi
Hani şey mesajı var orada
“Sen bilirsin,etrafta çıtır çok”

Ha illa ki bir ortama girdiğinizde etrafınızdan fısır fısır “ aaaaaa,son istiklal gazisi” felan gibi laflar duyulacak ama onları da espriye boğabiliriz
- Sonra İsmet İnönü’ye bir sürü şey söyledim
- O ne dedi ?
- Duymadı ki ! Kafasını salladı durdu !

Hakikaten enteresan

Kadın yaşça küçük hemcinsinden ne kadar korkuyorsa,erkek büyüklüğünü bir o kadar avantaja çeviriyor

Hele bir de yaşını göstermeyenlerdensiniz,o çok daha keyifli

- 40 mı ? Ay taş çatlasın 28 gösteriyorsunuz
- Beni görünce taş çatladı zaten hanımefendi

Erkeğin yaşlısı kadına ne kadar güven duygusu aşılıyorsa,bayanın biraz yaşı büyüğü (bayanın yaşlısı olmaz) erkeğe bir şeyleri kaçırdım mı havası veriyor sanki

- Alpeeeeeer
- Neeeee
- Bugün benim doğumgünüm. 39 oldum
- Hayatım bitti be !

Oysa genç sevgili öyle mi ?
- Alpeeeeeeer
- Sana da neeeee ?
- 28 yaşına bastım
- Aaa ! Senin yaşındayken ben de 28 yaşındaydım !
- Üffffff !


Hayat çok acaip

Not 1:

Yazı daima genç kalan erkeklere adanmıştır

Not 2:

Yazının büyük çoğunluğu bayanlar arasında polemik yaratıp Gergin hocanın gözüne girmek için yazılmıştır. Adamcayıza özür borçluyum ya =)

27 yorum:

likelife dedi ki...

ben 27 yaşında olduğum için bu yazıya hiç bozulmadım :)))))))

şaka bir yana,
bu erkeklerin azgın teke sendromu hakkında yazılacak çok şey var ama,
ortamı ciddiyete boğmayalım şimdi..

fakat şunu söyliyeyim,
bu halleriniz kadınların gözünü açacak,
kadınlar da sonunda devamlı aklı dışarda,
daha gencinde,
daha yakışıklısında olan insanlar haline gelecek..

eninde sonunda,
ne bileyim belki bi yüz sene sonra,
tek eşlilik tarihe karışıp kadınların da erkeklerin de birden fazla partneri olacak bence..
çok eşlilik normal olacak ve aldatma kavramı ortadan kalkacak..

bu teoriyi yazın bir kenara,
likelife demişti dersiniz..

Çağlar dedi ki...

Yanlış.. yazı da likelife'ın yorumu da yanlış.
Kadınlar da aynı.
Onlar da daha verimli eş kullanıyorlar.
Sadece onlar daha akıllı olduklarından, samanı bol tutuyor, suyu durgun ve sessiz akıtıyorlar.
Reddediyorum bu konuda da cinsi ayrımcılığı.

.. dedi ki...

gençlik göreceli
60'larınde bi adam karısını benim için boşayabilecekken (maksat gençlik arayışı ise), sel beni 17'lik bi leyla için boşayabilir. (sel beni 17 yaşında adı da leyla olan bi kız için boşarsa hiç üzülmem, "demek ki erdim ben" der kendimi başka işlere adarım)
ama fakat vintage modası da gözardı edilmemeli be şekerim.
şahsen ben sel'i boşasam boşasam (tövbe tövbeee) 300 yıl falan öncesinin bir Darcy'si için boşarım. demek ki yeni model her zaman matah bişey değilmiş.

Gergin dedi ki...

"Bildiğin bi şey mi var,biri bi
şey mi anlattı" diyeceğim de..
Neyse..
Merak ettiğim,bu yazıdan bana
nasıl bir kıyak çıkacak?
Kıyaktan çok,laf çakma hali var
gibime geldi ya..
Dur bakalım;bekleyelim görelim..

Ben Haydar'a bi bakıp geliim..:)

likelife dedi ki...

cagların yorumuna baktım da,
sanırım yorumumla ilgili yanlış anlaşılma oldu..
ben de kadın erkek aynı ya da birbirine yakın demek istedim..

o yüzden bir süre sonra tek eşliliğin insan doğasına uygun olmadığı kabul edilecek,
belki " hayat arkadaşı " kavramı sabit kalacak,
ama bunun yanında insanların
( kadınların da, erkeklerin de )
eşlerinden başka sevgilileri ya da bir gecelik partnerleri olması tuhaf karşılanmayacak..

çünkü aldatma konusu bu kadar gündemden düşmeyen bir şey olduğuna göre herkesin doğasında var..
baksanıza her birimizin bu konuda söyleyeceği ne çok sözü var..

ha, ilerde bu işler leni olacağından,
kelime anlamıyla aldatma diye bir şey olmayacak,
çünkü gizli kapaklı bir şey kalmayacak onu demek istedim..

benimki bir gelecek teorisi..
ama zaten temeli eşitliğe dayalı bir teori..

likelife dedi ki...

bi de ek..
ben şu ana dek kimseyi aldatmadım,
aldatacağımı da sanmam..

aldatılacak olsam peki, sinirimden çıldırır mıyım?
karşı tarafa çok belli etmem belki,
zaten anında çekip giderim,
ama sonra epey bir üzülürüm..

çünkü ben henüz teoride kabul ettiğim " gelecekte " yaşamıyorum
ve maalesef aşkı masallardaki gibi yaşamak istiyorum..

human nature' ı kabullenemiyorum..
benimki de istisna oluversin ama,
noolur ki :((

Kedi Narnia dedi ki...

alper

iki sayfalık bir yorum sonrasında toparlayamamış olmanın bıkkınlığından ötürü konuyu kısa kesmeyi tercih ediyorum. genç erkek yada genç kadın talep ediyor olmanın iki taraf içinde cinselliğe dayalı olduğunu savunuyorum. partonum mesela eşiyle aynı yaşlarda ama adamın libidosu tavan derecesinde olduğu için ( nerden biliyosun diye sorma tahmin ediyorum, gözlemlerken anlamak çok zor değil çünkü ) birlikte yaşlandığı kadından aynı performansı göremediğinden ötürü karşısına çıkabileceği tüm çıtırlara açık gibi görünüyor...

aynı şekilde kadın, genç adam tercih ettiğinden erkeğin o yaşlarda cinselliğe çok daha meraklı ve düşkün olduğunu bildiği için yaşıtlarında olan kocasını kolayca reddederken nedense çıtır erkeği reddetmekte zorlanıyor hem zaten yaşlı kadın genç adamın yanında istesede istemesede birden bire kaybettiğine inandığı çekiciliğine yeniden kavuşmuş oluyor. bunun planlı olduğuna inanmıyorum tabii.. ister istemez fiziksel anlamda tepki verdiğin bir durum çünkü... buna rağmen şu anki yaşımda genç erkekler tarafından rağbet gören bir hatun olarak bu durumdan etkilenmiyor vede hoşlanmıyorum... toylukları beni rahatsız ediyor kendimi ilişkide önemli gibi değil öğreten gibi hissediyor olmayı istemem çünkü... ha 20 yıl sonra şu anda burun kıvırdığım bu durumu o zaman nasıl karşılarım hiç bir fikrim yok. ama gençlere duyulan ilginin cinsiyetle alakalı olduğunu savunmuyorum yani sadece kadın yada sadece erkek için geçerli bir durum değil. ama şunu kabul etmek zorundayız ki toplum genç kadın seçen adamı kolayca benimserken aynı şeyi kadının tercih etmesini hor görüyor. belkide bundan ötürü kadınlar erkekler kadar buna dair cesur davranamıyor. annem babamdan onüç yaş küçük olmasına rağmen babam geçenlerde seda sayana olan nefretini gizlemeden dile getirdiğinde içimden pes demek geldi ama çenemi kapalı tuttum tabiyki...

alpernatif dedi ki...

Yazının altında ufacık bir not vardı
Bu yazı bayanlar arasında polemik yaratmak için yazılmıştır diye
Hakikaten de oldu :)

Likelife
57 de olsan,157 de olsan alınmana ve alınmanıza gerek yok
Yazı erkek gözünden yaşanan bir durumu espriye daldırarak yazıldı
Kadın erkek diye aslında ayırmanın manası da yok
ama erkek milleti olarak genelde gözü genç bayanlarda olan bir cins olduğumuz için,
konudaki örnek erkeklerdi

ve teoriyi bir kenara yazdım
neden olmasın ?

Çağlar

Bence yazı yanlış değil
Çünkü kadın biraz daha kendisine göre olgun bir erkek düşünüyor
Bizlerin gelişimi de kadınlara göre daha yavaş olduğu için
Erkeğin olgunu kadına uygun geliyor
Oysa biz erkekler aç gözlü cins olarak biraz da kaybettiğimiz zamanı genç bayanlar da arıyoruz
Gibime geliyor

Likelifın yorumunda da cinsiyet ayrımcışığına rastlamadım ?
(Aksine,kendi yazımda bilerek ben yaptım :) )

Saklananbacım
Sel seni boşamaz
Buna eminim :D

Gergin hocam
Laf çakma hali mi ?
Aşkolsun
Haydar abime selamlar

Ataletim
Evet
konu kötü bir konu
her ne kadar espriye gömsem de annemin kendisinin yarı yaşındaki rakibi karşısında hissettiği çaresizliği bilirim

bahsettiğin kitap Marquezin "benim hüzünlü o.....larım"
(konu dışı: çok güzel bir kitaptır)

Çıtır kelimesine takılma
Dilimizde artık yer etmiş bir kelime :)

Ve konuyu tabi ki hafifletmeme hakkın baki
Ben yeterince yaptım o işi :)

likelife
En azından ben yazdığını yanlış anlamadım
Merak etme :)

likelife ek
Tamam
seni istisna tuttum

Dolfinim filippırım
Doğru
işin cinsellik yönü büyük yer tutuyor
ama
bana öyle geliyor ki
doyuruculuktan çok geçmişe özlem ağır basıyor
belki kaçırılanların üzüntüsü
belki hatıraların canlanması
bilemedim

Gergin dedi ki...

Kimse kusura bakmasın ama
herkes bilineni tekrar ediyor;
Likelife hariç.
O konuda söyleceklerim var da
da sonra..
Önce eteklerdeki taşları
görelim bakalım..
...
Bir de herkes klişe söylemle
kafayı sekse takmış.
Elbet bunun da payı var.
Erkeğin çalışma düzeni
transistörlü radyonun
teleskopik anteni gibi canının
istediği zaman uzatıp istemediği
zaman kapatabileceğin manuel
bir hikaye değil ki.
Gözünden akıllı.
Açılması için önce sinyali görmesi
lazım.
O da haliyle en güçlü sinyal ne
taraftan gelirse o tarafa
yönleniyor.
Bunda garip olan ne?
...
Hepsi tamam;eyvallah da..
Acaba tek ve ana neden bu mu?
Yoksa kadınların gözardı ettiği
cinselliğe bağlı olmayan başka
nedenler de var mı?
Neden işin kolayına kaçılıp da
mesele sadece cinselliğe dayandırılıyor?
Neden birisi çıkp da bunun
altında başka nedenler de
olabilir mi demiyor?
Yoksa işlerine mi gelmiyor?
...
Valla yine gerildim.
Şimdi bu yorumun sonuna kapa
parantez konulmaz ki..

Gergin dedi ki...

Unutmadan..
Ek..

Bugün etrafımıza baktığımızda
kasdedilen anlamda "çıtır"
var mı?
(Nüfus kağıdı bilgilerini kasdetmiyorum)

Ada dedi ki...

Bu konuda denecek çok şey var da,
yorumları da okuyunca iyice dağıldım :) Erkeklerin çıtırlardan hoşlanma nedeninde büyük ölçüde cinsellik önemli olsa da, kendilerini genç tuttuğuna inanmalarının da etkisi var diye düşünüyorum. Burda önemli olan karakter yapısı aslında...Kimi adam vardır 60 yaşında geceleri çıkmayı, dans etmeyi, gezmeyi tozmayı sever, kendi yaşlarındaki kadınlar buna ayak uyduramıyorsa, haliyle daha gençleri tercih eder :) ( misal; Avrupa Yakasında'ki Bülent )
Aynı şey kadınlar için de geçerli..

Bir nedeni de "öğreten" olmayı sevmekten kaynaklanıyor sanırım.
Her şeyi çok bilen değil de, anlattıklarını ağzı açık dinleyip, insana kendisini profesör gibi hissettirenler daha cazip geliyor...

Peki genç kızlar neden olgun erkek sever...Bunu yazmayı düşündüğüm bir konuydu, yazarım belki bir ara :)

Bu arada Gergin hoca'ya katılıyorum, gerçek manada "çıtır"
yok denecek kadar az...

Gergin dedi ki...

Ada..
Allah senden razı olsun.
Yahu bir Allah'ın kulu da
hak verdi ya..
Ölsem gam yemem.:))

geçkalmadımki dedi ki...

geNçkalmadimki...

busegul dedi ki...

Erkeklerin genç ve yeni istekleri yeni birşey değil ki,
yeni yada çok duymaya başladığımız hatun kişilerinde artık yeni ve genç talepler:)
Kadınlarda mı erkeklerin gözüyle dünyaya yada ilişkiye bakmaya başladır.
gününüz aydın olsun :))

Şarküteri dedi ki...

Çıtır, genç kadın anlamında kullanıldığında bence bir sorun yok. Ama saf, toy ve kandırılmaya hazır kişi anlamında alıyoruz sanırım. Bu bağlamda alıyorsak hocanın dediği gibi bu devirde pek kalmadı onlardan.

Erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çok arzular genç karşıt cinslerini? Aldatma olayında her iki cinsi de başa baş giderken görebiliriz, o ayrı konu. Ama gençlere meyletme konusunda sanırım erkekler daha çok zaaf sahibi. Erkekler için bir övünç kaynağı genç eş, bir gösteriş... Kadında genç erkek geçici bi heves, neden bilmiyorum ama yürümüyor. Örneklerini çok gördük.

Likelife' ın teorisine gelince... Tek eşliliğin tahtı yıkılır mı bir gün? Damdaki kediler kadar rahat olabilir mi insan ırkı? Tek eşlilik ortadan kalkarsa "eşlilik te" ortadan kalkar. Yani evlenmeye, bir arada oturmaya, hastalıkta sağlıkta, iyi günde kötü günde falan başkasına destek olmaya gerek kalmaz. Çocuklar yapılır, sonra etrafa salınır... Çocuk bakmak, büyütmek kendi hayatından fedakarlık etmek demektir çünkü. Eh bireyselliğin vurgulandığı, sadık eş olmanın "tü kaka" olduğu bir toplumda fedakarlık nereye kadar? Ben bugün böyle bir toplumda yaşıyorum aslında. Amerika bu deneyin içinde şimdi, ailesiz büyüyen çocuklar ileride toplumsal hayatı yönetmeye başladıklarında sonucu hep beraber göreceğiz iyi mi oldu, kötü mü oldu?

alpernatif dedi ki...

Gergin hocam
Seks önemli olgu da
yorumunuzun tepesindeki yorumun sonuna bakarsanız,asıl sebebin (bana göre) geçmişe özlem olduğunu yazdım

Çıtır konusunu bilmeyeceğim :)

Ada
Şirketteki lakabım (Avrupa yakasındaki) Bülent
İlk atışta bu kadar isabet :))

Ama kadınların olgun erkek sevmesindeki sebebi siz bayanlara bırakıyorum

Gergin hocam
Hak verdim ya hocam !
Hem de siz yazmadan hak verdim :))

Geçkalmadımki
Bir kelime ile bu kadar vurucu olunabilir
Hakikaten inanılmaz düşündürdü
Valla zekanıza sağlık

Busegül
Valla Adaya dediğim gibi
bayanların bakış açısı ellerinizden öper efendim

Sizin de gününüz aydın olsun :D

Şarküteri
Yok
Çıtırı yazıda kullanış tarzım yaş ile alakalıydı
Ama yazının bir yerinde geçen tek kelime insanları oraya taktı
Enteresan :))

Genç karşıtları arzulama iki tarafa da mahsus bana göre
Ama erkek fiiliyata daha fazla dökebiliyor
Sebebi kadının daha kontrollü olması ve erkeğin kendini daha serbest hissetmesi olabilir
Bilemedim
Gerçi konu uzuyor gibi,ikinci bir yazı döşeyebilirim ama...

Evliliğin ortaya kalkması insana korkutucu görünüyor di mi ?
Bana göre değil
Likelife bir teori sundu
Sen teorinin gelişebilecek sonuçlarını söyledin
Ben de kısmet diyorum :D

uctemmuz dedi ki...

Benim yorum olarak söyleyeceğim bir şey yok Valla, sorum var sadece.:) Karı koca arasında dostluk bağı varsa , birbirlerine güveniyor ve birlikte eğlenebiliyorlarsa da böyle bir istek oluyor mu erkek tarafında? İkisinden biri dışarıda yalnızken başına komik bişey geldiğinde bunu O'na anlatmalıyım diye eve geliyorsa örneğin. Beraber gülmek için. Yine de böyle bir risk var mı?

alpernatif dedi ki...

Üçtemmuz
Gerçek cevap mı istiyorsun ?

üçtemmuz dedi ki...

ha ha haaa....:))))
Sana yalanlar söyleyeyim, incinirsin ha?
:))))
burada okuyucu, yani ben...ferah ferah bir yuhhhh demek istiyor...yazı sahibine değil elbet, kendi aptallığına...:)))))
(Valla umduğundan fazla yardımın dokunmuş olabilir bana, bu yazı sayesinde Alper.)

carpediem dedi ki...

ne alaka deme de alper
ataletin yorumda yazdığı
şiirin adı...

Gramer Ders

Sevmek'' bir kelimedir
``Sarı saçlı'' dersem bir kız için
Sıfat söylemiş olurum
``Ben sarı saçlı bir kız sevdim''
Bir cümledir. Sevda dolu bir cümle
Nokta koymalı, durmalı zira
Zira ``açlık'' da bir kelime
Cümleye gelmez sarı saçlı kız gibi
Ah elbet dolaşırsa ölüm sık sık dilime
``Öleceğim, ölüyorum, öldüm''
Diyeceğim bir gün.

Muzaffer Tayyip Uslu'nun şiiri genç yaşta da veremden ölmüş şair 24 yaşında.(1922 - 1946)

Şimdi söyliyeyim,
söyleyeceğimi...

umarım annen şimdi mutludur,
hiç değilse ,baban yaşlanıp hastalandığında ona bakmaktan kurtulmuş,sadece kendinden sorumlu şimdi...
belki tesellisi olur...

Bu arada
sen mi bülent gibiydin
baban mı?
yanlış anlaşılmasın
Avrupa yakasının Bülent'i.

valla evlendiğimden
beri kayınpeder kayınvalideye
her fırsatta benden
4 yaş büyüksün der durur...
o da beni büyük yazdırmışlar diye cevap verir...
hiç bir zaman kabul etmez büyük olduğunu.

ama kadınlar söylemez
durup dururken
sen benden şu kadar
büyüksün diye...

gidene de dur demeyelim
bırakalım gitsin..

Gergin dedi ki...

Atalet!
Sağol.
Ağzımın payını vemişsin.
Senden beklediğim de buydu..:))

Adsız dedi ki...

hah.. gergin hocam..
deseydiniz de bu kadar kasmayasaydım...

=D....

dilara ben de büyüküm skdan 1.5 yaş..
hep de söölerim..
bereketli olur derler .. etraftakiler..

de..
hangi açıdan bereketli olur..
onu demezler..=D...

alper..
sori..
biloğa yazmayınca..
burayı yazı tahtası ettim
affet..

söz yarından tezi yok..
kendi yerimdeyim =)

atalet..

bitti dedi ki...

blog kaynamış yahuu=)
ben derim ki
kim kimi istiosa
çıtır kıtır hıtır fark yapmaz
saygı sonsuz
herkes kendi tercihinden sorumludur
ve sonuçlarına katlanmalıdır
yaşadım ama pişman değilim diebiliosa o çıtır onu bıraktığında
eyvallah derim
ama bence doorusu versiyon uyumlu olmalı
programı yavaşlatıp pc yi kitlemesin babında :D

Pirate/Korsan dedi ki...

Alper artık bayanın yaşı erkeğin yaşı çorba olmuş durumda. Şimdi bayanlarda kendilerinden küçük erkekleri tercih ediyor yani. Durumlar karıştı, yaş mevzusuna takılmak yerine, kafaya bakmak lazım diye düşünüyorum ama doğanın koymuş olduğu kanunlarda bu konuda hiç boşuna değil ondan ders almalı derim...

kıskanç dedi ki...

demek şirketteki lakabın "bülent" ha?!? bittin sen Alper! seni köri sosu içinde boğucam!

kıskanç dedi ki...

ha bir de unutmadan, "bodur tavuk her daim piliç" =D

kıskanç dedi ki...

ha bir de unutmadan, "bodur tavuk her daim piliç" =D