23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisaaaaaaan kutlu olsuuuuun

Bugün 23 Nisan
Neşe doluyor insan, diyeceğim,diyemedim
İş yerinde nöbetçiyim
23 Nisan da ne yapılır
Başbakanın felan koltuğuna temsilen çocuk oturtulur ya
Sabahtan beri direktörün odasına girmeye çalışıyorum
Koltuğuna oturup sağa sola emirler yağdıracağım
Sekreter önceden tembihlenmiş,odayı kilitli tutuyor

Rahmetli dedem (papanın babası) Elazığdaki bir arsayı satmaya gitmiş zamanında
Bizimkiler heyecanla beklemişler
Arsa satılırsa bizim de payımıza üç beş kuruş düşer diye
Dedem geri gelmiş,elinde kocaman bir çuval
Papa direkt konuya girmiş
- Baba, paralar nerde ?
- Kız kardeşime para lazımmış ona verdim !
- Baba onlar zaten zengin ?
- Olsun. Sevaptır
- E bu çuval neyin nesi ?
Dede çuvaldan üç tane kaya parçası çıkarıp salonun ortasına koymuş
- Arsadan getirdim. Memleketimin taşı, toprağı,alın saklayın

Al sana kaya, nerene ... deyimi o gün aileye yerleşmiş !



Direktörün odasının kapısını açık buldum
İçeri sızarken hademeler yakaladı
Üstüme tütün kolonyası sıkarak beni püskürttüler
Ofisime dönüp üstümü havalandırdım
Sakinleşmeye çalışıyorum


Geçen sene saçlarımı bir numaraya vurdum
Ulan dedim,zaten kelim. Belki teen age modeli yakışıklı bir şey çıkar
Saçların altından yamru yumru bir kafa çıktı
Çok bozuldum
Anneme koşturdum
Hayatımdaki bir gizemi daha anlatmak zorunda kaldı
- Doğum sırasında vakum kullanmak zorunda kaldılar. Sen doğunca doktor eliyle kafanı düzeltti
!!!!!!
Bu ne ya şimdi ?
Şaka mı ciddi mi ?
Hayır böyle bir elle estetik müdahale yapılabiliyorsa,len her tarafa el atsana !


Sekretere çiçek götürüp kur yapmaya çalıştım
Konuşma arasında “High miss Moneypenny. M burda mı ?” diyip odaya kaçıyordum
Hademeler içeride bekliyormuş

Kolonya gözüme geldi,gözüm yandı !


İlkokulda 23 Nisan da ronta çıkmıştım
Öyle röntgenleme anlamında değil,bildiğimiz müzik eşliğinde dans
İlkokul aşkım Yeşim Sökmensüer’le (evet,soyad tanıdık) diğer dansçıların arasından çıkıp sahnede dikkatleri üzerimize topladık
Ve Yeşim’le tek dansım da ömrü billah bu oldu
Yıllar sonra Tunalı’da dolanırken rastlaşıp bir kahve içtik
Sevgilisinden şikayet etti
Hazin bir suratla dinledim
Bir anda ayağa kalkıp “ ilk dansımızı ne çabuk unuttun” diye bağırmak istedim
Yakışık almayacağını düşünerek sustum

Hesap bana girdi !



Şirket içinde mail yayınlamışlar
Resmim de var
Odaya yaklaşırsam vurulmamı istiyorlar
Yok artık !


Bir de Yeşim’den sonra ki ilkokul aşkım vardı
(Çok çapkındım )
Gözen Kutlu
Yeşim ne kadar sarışın,ne kadar uzun boylu,ne kadar yeşil gözlü ise, Gözen’de tam tersiydi
Teneffüslerde buluşup birbirimize simit-ayran ısmarlama gibi seviyeli bir ilişkimiz vardı
Sonra sünnet olduğum gün eve gelip beni sünnet kıyafetiyle görünce çığlık atıp kapıdan kaçtı
Üzerimdeki entarinin münasebetsiz yerime gelen kısmını elimle havaya kaldırıp peşinden “Gözen açıklayabilirim” diye koşmaya çalıştım

Pipim düşmedi



Sekreterin dikkatini “aaa kuş” diye dağıtıp odaya girerken direktörün işlere bakmak için geleceği tuttu
Ne yaptığımı sordu
Sekreter laf anlatırken ben tüydüm

Şu an arabada saklanıyorum


23 Nisaaaaaan kutlu olsuuuuuun

11 yorum:

Adsız dedi ki...

gözen açıklayabilirm demek hıı :))

koltuk bulmalı oturmalı.. ben de papanın paşa koltuğuna mı gidip otursam bi ne :p
herşey çocukça olsun bugün hep çocuklar olsun .. dünya onların olsun..
şimdi biryerlerde onlarla el elele eğlencenin içinde olmak vardı yahu..
beyazgelinciikten istifa eder bundan böyle :) artıkım büşra:)
sevgiler alper abi..

Şarküteri dedi ki...

En güzel bayram bu bayram herkese kutlu olsun. Tütün kolanyasıyla püskürtme olayı iyiymiş. Fakat gitmişken daha yüksek bir merciye gitseydin hocam, abgülü indirseydin beş dakikalığına da olsa koltuktan...

Çağlar dedi ki...

tütün kolonyasını severim de, tatil günü mesaisi nedir yahu hizmet sektöründe, onu anlamam.
bu durumda bir vakit gecikmeli olarak iyi bayramlar dileklerimi belirtirim.
inadına milli, inadına egemenlik bayramı.

beyaz gelincik dedi ki...

kutlu olsun alper
23 Nisan Milli Egemenlik Bayramın,bayramımız...

likelife dedi ki...

senin de bayramın kutlu olsun zira içindeki çocuk ölmemiş senin diyip hemmennn gideyim :))

Hakan-Korsan dedi ki...

Alper ya neşeli adamsın o yüzden seviyorum... Bu mudur budur diyorum yazıların için... Ne düşmedi??? :)))

Adsız dedi ki...

:)))))))))))))

isim soyisim hafızan ne iyi ya ! arada lazım oluyor ödünç alsam diyorum :)

Hera

Adsız dedi ki...

...................

Adsız dedi ki...

Alper mutlaka beni bul ltf...Ben çocukluk aşkın....Seni tesadüf eseri buldum şoklardayım..bana burdan yaz ltf...

Adsız dedi ki...

beni face den alper

Adsız dedi ki...

G.Kutlu48@hotmail.com
bul beni ltf..