27 Mart 2009 Cuma

105. Blog Tabyası (Çin Prensesi) Son Bölüm :)

Büyük bir patlamayla uyanıyorum
Aptallaştım
Etrafıma bakınıyorum
Bilincim çabuk yerine geliyor

Cephede subay çadırının içinde uyuyakalmışım
Patlama sesi de yakına düşen top güllesinin sesi

Aaaaaaaa

Her şey rüyaymış !


SON

9 yorum:

Gergin dedi ki...

TOPLUyorum..
Yazdığın tüm yazıları okudum.
Ama hiç gülemedim.
Kendimi gıdıkladığım halde
bile gülemedim.
"Acaba objektif davranamıyor
taraf mı tutuyorum" diye şüpheye düşüp
başkasına gıdıklattırdım,yine gülemedim.
Son çare önümdeki iki monitörden
birine senin yazdıklarını koydum,diğerine
de fıkra sitelerinden birini..
Bir satır yazını okudum araya
bir fıkra soktum.
Acaba o sayede gülebilir miyim diye..
Ama nafile..
Üzgünüm..
Gerçi gülünmesi gerekli miydi onu da
bilmiyorum ama..
...
Aslında yorumu böyle bırakıp gitmek
vardı da,yapamadım.
Zaten kimse yutmazdı.
Sadece "Beyaz gelincik"in bana laf
çakması için fırsat yaratmış
olurdum:))
"Arzın merkezine seyahat" hesabı
Alper'in kalbinin derinliklerine
doğru yolculuk yapar,dolayısyla
"ne tadından yenmez adam,tadından
adamın içini bayar" konulu birifing
almak zorunda kalırdım.
(Brifing mi yoksa adam paylamak mı
o da ayrı konu..)
Yani,yine günah keçisi biz olacaktık.
Ama bu defa yağma yok!

...
Baştan başlayalım..
Yazı demetini okudum.
"Orada koptum,burada ortadan
ikiye ayrıldım" filan demiyorum.
Çünkü daha iyisini yazarsan söyleyecek
lafım olsun istiyorum.
İki ayrı ipte cambazlık
yapmamıza rağmen yine de
kıskanıp,fesatlandım.
Hatta "inşallah yüzüne gözüne
bulaştırır da işin içinden
çıkamaz" diye dua ettim.
Ama olmadı.
Yine napıp edip yırtmayı
becerdin.
Şimdi bana düşen blog işlerini
bırakıp tası tarağı toplayıp gitmek.
Seni de bu vicdan azabıyla baş
başa bırakmak.
Napiim canım!
Alpernatifsiz bıraktın beni..
...
Tek tesellim Atalet Sultan'ın
ağzından hayırlı bir iki laf
duymuş olmak.
Kendisi hala Rapunzel gibi
saçlarını sallandıracaksa
ucundan tutmaya hazırım.
Gerçi o saçların o şekilde
uzaması bir ömür alır.
Ama olsun;beklerim.
Kaplumbağaya nereye gidiyorsun
diye sormuşlar,"hacca" demiş..
"Yahu bu hızla gidemezsin"
dediklerinde "gidemesem de
yolunda da ölemem mi" demiş ya..
Benimkisi de o hesap.
Yalnız tek şartım,bir an önce
şu yıtmaç işini halletmesi..
Artık yırtmacı diktirir mi,
yoksa şöyle hanım hanımcık
bi şeyler mi giyer,bilmem.
Tahminim çiçekli basmadan
şalvarımsı bi çayır çimen
kreasyonu pek yakışır.
Öyle olursa,kol boyunu bilmem
ama önemli değil,bileğinden dirseğine
kadar Adana burması bilezikle
doldururum.
Hatta şurdan bi sesleniim kendisine:
-Ne diyorsun sen bu işe Atalet?
Bekleyim mi?..mi..mi..mi..mi..
("mi" li bölümlerin kör kuyu ekosuyla
okunmasını rica edicem;mümkünse..)
...
Şimdi "kardeşim bunların yeri burası mı?
Git kendi bloğuna yaz" diyenler olabilir.
Peki bu bloğun adı ne?
"Alpernatifizm"
Biz de burayı alpernatif mesıncır gibi
kullanmışız,ne var?
O da mı yasak?
Şimdi bi de "kalpsizler" diceeeem;olmıcak.

alpernatif dedi ki...

Gergin hocam
Tahminen bir iki saat sonra beni kesin döveceksiniz
Ellerinize sağlık
her şey için ellerinize sağlık
upuzun yazmışsınız
da

ya valla döveceksiniz beni iki saat sonra

Adsız dedi ki...

alpere.. süpersin..
klasik final..
ama beklenmedik..

klavyene sağlık..
keyfine.. bereket...

*****

gerginhocaya..

akşam .. bir ikide kalınmamış sanki=P..

alperin ataleti adına cevap veriyorum.
"bi keğe basma bana yakışmaz..
hiç olmaz..
yığtmacı acık kapatığım ama dekolteden vazgeçmem..=P
anlaştıysak..bilezik de istemem..

bekle bakalım..
kim bekleme değ ki zaten..şaşkın mıyım ben..
ne güzel işte..

ben bi bekleyenim vağ.. sen beklediğim var diye..
oyalanığ duğuğuz.. 150ye kadağ..hahahah

zaten yaşam da bu.. oyalanığken.. keyiflenmek.. =)
di mi..
yanlış mı biliyoğum..
yok ben hiç yanlış yapmam..
yapsam da doğğu oluğ o"

atalet..........

Gergin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
likelife dedi ki...

yaaaaaaaa :(((
Lost da Hugo' nun ( Hurley yani ) rüyası çıkacakmış zatennnn... :((((

uzunnn son söz isteriz..!!!

bacı dedi ki...

hadi len!!!
ben de seni biliyorsam - ki bilmiyor olma ihtimalim de yüksek tabi ama- bu final seni kesmez.
seni kesmeyen final bizi hiç kesmez.
tamam hadi şahsım adına konuşayım:
yemez!

oya dedi ki...

olduuğğ..
gözlerim dolduuğğ..

Çağlar dedi ki...

Beklemeyi tercih ediyorum :D

Gergin dedi ki...

Yani bi tek keriz ben miyim?
Yuh olsun kafama da kalıbıma da..