17 Mart 2009 Salı

105. Blog Tabyası (Çin Prensesi) 6. Bölüm

(Çok hızlı gidiyor değil mi :D)

Saatler sonra yediğim dayağın acısını hissederek avluya geri dönüyorum. Bahçeye girdiğim anda biri beni yakalıyor
- Gel bakalım Natifsan. Yediğin dayak aklını başına getirmiştir herhal !
Tekrar tekme yerim diye yumruklarımı havaya kaldırıyorum. Çinli gülümsüyor
- Korkma. Biz Çinliler kin tutmayız
- Doğru. O zaman Çinli değil kinli olurdunuz. Ehi ehi
- Berbat bir mizah anlayışınız var Natifsan. Olsun. Döğüşte bunu da kullanabiliriz. Şimdiiiiii,tipinize bakarak arkadaşlarla size pandik karatesi eğitimi vermeye karar verdik
- Neeeee ?
Çinli bıyığının altından gülümsüyor
- Sizde tam sapık tipi var Natifsan. Kızmayın. Bu sizin özelliğiniz. Bunu kullanabiliriz. Şimdi beni dikkatle takip edin
Çevremde yavaş adımlarla dolanmaya başlıyor. Sinirlerim yay gibi. Bir tekme gelecek bir yerden ama…
- Gözlerine güvenme Natifsan. Kapa gözlerini
- Niye ?
- Gözler yanıltır. Aslolan kalptir. Beni gözlerin kapalı duymaya çalış
Ya sabır çekip gözlerimi kapatıyorum. Kapattığım anda kasıklarıma bir el yapışıyor
- Oku ulan çin milli marşını !
- Aaaaaaah !
- Ah değil. Düzgün oku !
- Ulan hani kalbimle hissedecektim seni ?
- İnsan salak olmaya görsün Natifsan.
El kasıklarımda daha bir sert dönüyor. Parmak uçlarıma kalkmış vaziyetteyim
- Bırak ulan beni manyak ! Bir milletin geleceği ile oynuyorsun
- Laf yetiştireceğine kurtulmaya çalış Natifsan !
Can havliyle yaradana sığınıp bir Osmanlı tokadı atıyorum. Havada elimi yakalıyor.
- Çok yavaşsın Natifsan. Erkek ol biraz. Yoksa akşam yemeğinde bamya olacak !
Ne bamyası ya !
Boşta kalan elimle bende Çinlinin kasıklarına dalıyorum. Hareketimle bağırmaya başlıyor
- Dur ulansan !
- Yemedi di mi ?
İki tip bahçede birbirimizin kasıklarını tutarak dönüp duruyoruz
- Bırak beni Natifsan
- Önce sen bırak bücür
- Aynı anda
- Tamam
Çinli yüzüme bakarak elini çekiyor. O elini çektiği anda ben daha bir sıkı asılıyorum. Hoş asılmam da bir şeye yaramıyor. Nihayetinde Çinliler kısa boylu olur. Ve vücut genelde orantılıdır
Ama ortalığı feryat figan etmeye devam ediyor
- Ben senin taaaaa …. Bırakacaktık hani ?
- İnsan salak olmaya görsün Çinli !
Adamı bağırtarak olduğum yerde dönerken bir sopa yüzüme çarpıyor. Darbenin etkisi ile elimdekini bırakıp yere düşüyorum.
Kim vurdu lan bana ?
- Afedersin teğmenim
- Çağlar ? Lan niye vurdun bana ?
Elinde temizlik süpürgesi ile başımda dikiliyor
- Sabahtan beri eğitim alıyorum. Süpürgeyi elime verdiler. Aşağı-yukarı, aşağı-yukarı diyip duruyorlar
Hocası yanında kafasını sallıyor
- Çok yetenekli. Derin süpürge savaş sanatlarına çok yatkın
- Hadi ya ?
Başımı tutarak yerden kalkıyorum
Cidden Çağlar tapınağın bahçesini boydan boya süpürge ile geçiyor
- Aşağı-yukarı,aşağı-yukarı
- Nefer,emin misin bunun işe yarayacağından ?
- Öyle diyorlar teğmenim. Aşağı-yukarı
- Oğlum aşağı yukarı hepsi aynı şey zaten. Uğraşıp durma !
Yanındaki hocası sert bir bağırışla Çağları durduruyor
- Dur çekirge. Bırak süpürgeyi
- Öğrendim mi ?
- Süper oldun. Şimdi şu temizlik bezini al bakalım. Başla tapınağın camlarını silmeye
- Neeeee ?
- Konuşma. Gizli sanatlar bunlar. Bez eldeeee. Eveeeeeet ! Parlat-cilala,parlat-cilala. Kalçayı kıvııııır
Nefer tam bir temizlikçi kadın gibi camlaraı kıvıra kıvıra silmeye başlıyor
Bu Çinlilerin çok acaip teknikleri var valla
Kafamı kendi hocama döndürürken tepeden aşağı bir gürültü kopuyor
Herkes işi gücü bırakıp yukarı bakıyor
Ağaçlar sallanıyor,karlar havalarda uçuşuyor
Veeee….
Atalet ve Gerging ellerinde uzun samuray kılıçlarıyla korkunç bir döğüş tutturmuş aşağı iniyorlar
Doktorun kılıç darbelerini gözle izlemenin imkanı yok
Kolu yıldırım gibi
Gerging sadece savunma amaçlı kılıcı sağa sola sallıyor ama çok dayanacak gibi görünmüyor.
Zaten çok geçmeden ondan bir bağırtı kopuyor
- Biri bu kadını durdursuuuuuuun !
- Kadınlağ dövüşemez öyle mi ğahip efendi
- Özür dilerim
- Kadınlağ evde otuğmalı öyle mi ?
- Buda rızası için. Ben ettim sen etme
Döğüş yanımıza kadar geldiği anda doktor ters bir vuruşla Gergingin elindeki kılıcı düşürüyor
Rahip ortada sap gibi kalmış vaziyette
Atalet gözlerini kısarak Gergingin boynuna bakıyor
İçimden aman demeye kalmadan kılıç havayı yararak Gergingin boynuna iniyor
- Ortalığı kirletmeyin. Oraları daha yeni aşağı-yukarı temizledim. Kan olmasın !
Neferin bağırışı tam zamanında duyuluyor. Atalet kılıcı Gergingin bonuna milim kala durduruyor. Gergingin boynundan bir kıl tanesi havda süzülerek karların içine düşüyor
- Sen şu afacana dua et ğahip efendi. Yoksa kellen gittiydi !
- Büyüksün doktor
Baş rahip eğilerek ataletin ellerini öpüyor. Onun bu hareketi çevredeki rahiplerinde yere çökmesine sebep oluyor
Tapınakta ayakta dört kişiyiz
Kalan herkes ataletin ayaklarına kapanmış vaziyette
- Teğmen . Siz niye eğilmiyoğsunuz ?
- Ciddi misin ?
- Ha ha ha . şaka yaptım ayol ! Şiiiişşş,ğahip efendi. Sen de bığak elleğimi anacım. Yeteğ tapındığınız !
Gerging kafasını kaldırıyor. Yüzündeki panik hala geçmemiş
- Hanımefendi. Ettiğim bütün lafları geri alıyorum. Siz şimdiye kadar gördüğüm en müthiş döğüşçüsünüz. İzin verin sizden ders alayım
- Değs mi ? Hahaha. Ayol benim vaktim yok ! Pğensesi kuğtağıp dönmem lazım. Hastanede bekleyenim vağ !
- Bizi mahrum etmeyin doktorsan !
Atalet kılıcı yere doğru fırlatıp şık bir hareketle saplıyor
- Ne haliniz vağsa göğün. Ben makyajımı düzeltmeye gidiyorum
- Ama ama !
Atalet duymadan tapınaktan içeri giriyor
Gerging arkasından hayran hayran bakıyor
- Ne kadın beeeeee !
- Parlat-cilala,parlat-cilala. Bu camlar da bitti hanımım. Şey aman,hocam. Öğrendim mi ?
Yağan karın altında salak salak Çağlara bakıyorum

Devamı sonra

11 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin alper! iyiki varsın! gözümden yaş geldi güleceğim diye... kahramanları görünüm olarak bildiğimden, okurken zihnimde hepsini çindeymiş gibi canlandırmam dahada kolay oluyor :D hey allam yaa koptum koptuuuum!

gizli hayran

Adsız dedi ki...

"aşağı yukarı hepsi aynı şey zaten"

:)))

.. dedi ki...

8))))

alpernatif dedi ki...

adsız gizli hayranım
kopmaaaaa
biz orda ölüm kalım savaşı veriyoruz :))))

adsız
öyle değil mi ama :)

saklananbacım
8>)

Çağlar dedi ki...

çok derinlikli bir karakterim, çok anahtar bir rolüm var, hissedebiliyorum :D

alpernatif dedi ki...

Çağlaaaaar
ahahah
sensiz hikaye olur mu ?
da
daha derinlere inme istersen :)))

Ada dedi ki...

Birileri Çağlar'ı temizlik yaptırmak için kekliyor gibi geldi bana :)) Bu gidişata göre prensesi Atalet kurtarır ancak :)

alpernatif dedi ki...

Ada
valla bu gidişle prenses kendi kendisini kurtarmak zorunda kalacak gibi ama :D

ATALET dedi ki...

heheheh..
gergin hoca okumayacak di mi bu bölümü =p...

haha.. çağlara koptum yalnız..

bi de.. ya sen bana eşekten düşmüş karpuz demedin di mii =P
yani burda diiil..tabi de..
atalet...

alpernatif dedi ki...

ataletim
valla okumasın diye bloguna yazdım
ensemi severim ben

aşkolsuuuuun
ben seni tanrıçalar yaparken
:D

Şarküteri dedi ki...

uy anam çoşmuş bu dizi, nasıl yetişeceğiz bu hıza?

John Benjamin Tossak burma tekniği pek bi güzel. Istiklal marşınaı tersten oku muhabbet :)