23 Mart 2009 Pazartesi

105. Blog Tabyası (Çin Prensesi) 14. Bölüm

Prenses bitti locada ayağa kalkmış bağırıp duruyor
- Ayol o benim kahramanım. Şişşşş ! Heeeey ! Ne oluyor ? Saklanansan bir şeyler yap !
- Prensesim ben duygusal sahnelere dayanamam. Bakın,Japon çizgi filmi karakterlerine sahip kocaman güzel gözlerimden şelale gibi yaşlar fışkırıyor
- Tüüüü ! Gitti kahraman. Saklanansan,şu kitabı bir daha karıştır. Öbür ikisi kahramanım olamaz mı ?
Saklanansan kitabı hızlıca gözden geçiriyor
- Maalesef prensesim. Elimizdeki tek kahraman bu. Ya olur ya olmaz
- Ayol ayrılın huuuuuuuu ! Kime diyorum. Ay telef oldu gül kibin kahraman ! Saklanansan,ben ringe gidiyorum. Adamı yeni buldum,kimselere kaptırmam
- Prensesim beni de bekleyin. Canım sıkılır benim burada öyle tek başıma
İki genç kadın tüm güzellikleriyle şeref locasından ringe doğru bir koşu tutturuyor


***********************************

Yunus kollarımda
Dünya biraz önce durdu,sonra yavaş yavaş geri geldi
Başımı çevirip ringin kenarına bakıyorum.
Doktor mendile sarılmış,gözlerinden akan yaşları takma bıyığından temizlemeye çalışıyor
- Aynı Casablanca gibiydi valla. Ğick’in kıza bağda sağıldığı sahne. Ay yüğeğim biğ tuhaf oldu ! Ayyy
Gerging gülümseyerek bir okey işareti çakıyor. Yaşlı kurttan öğreneceğim çok şey var anlaşılan
En sinirlileri Çağlar. Sandalyesinde hop oturup hop kalkıyor
- Kardeşim,rütbe farkından prensesi kaptı,ağzımızı açmadık. Eski sevdicek geldi,adam tuttu ona da sarktı. Bu ne be ? Mübarek naturel born fakaaa !
- Ne diyorsun len bıdır bıdır
- Yok bir şey demiyorum teğmenim. Oh,işiniz herkesten iyi valla. Memleket hizmet beklesin,sizin burada yaptıklarınıza bak ! Bu mu dur Mülazım-i evvel teğmen Natif efendi ?
- Teğmen ???
Yunusdan gelen sesle sıçrayarak dönüyorum. Genç kadının gözleri donukluğundan kurtulmuş,şaşkın şaşkın bakıyor.
- Yunus bacı ?
- Teğmenim ! Ne oldu ?
Ne mi oldu ?
- Yavrum hatırlamıyor musun olanları ?
- Valla en son bir balıkçı ağını hatırlıyorum ama o da pek net değil ! Anılarım bölük pörçük ! Bir şeyler kaçırdım mı ?
- Ne balıkçı ağı ya ! Deminden beri ringde olanları hatırlamıyor musun ?
- Ring mi ? Aaaaa ! Ne acaip bir yerdeyiz ! Ay üzerimdeki kıyafet ne güzelmiş ! Hem bir de siz neden bana sarılmış duruyorsunuz ? Ayıp değil mi ?
Tüh !
Anılar yerinde değil.
Yavaşça kollarımın arasından bırakıyorum. Olanları anlatıp anlatmamakta tereddüt ederken Çağların sesi geliyor yandan
- Hah ! Budur. Sizi iki saniyede unuttu. Yunuuuuus ! Benim ben. Nefer çağlar Bilir
- Çağlar ! Kusura bakmayın,sizi hiç hatırlamıyorum kuzum
- Kuzum mu ?
Ne yapacağımı bilemez halde çevreme bakınırken ringe prenses Bitti ve kankisi Saklanansan fırlıyor
- Bana baksana sen kahraman efendi
- Efendim ?
- Neler yaptın sen biraz önce ?
- Yahu yaptım tamam da niye yaptım bir sor bakalım prensesim !
- Hiç öyle banker Bilo ayaklarına yatma. Hem sen benimle evlenmeye gel,hem de… ay senin boyun kaç be ?
İşin başından beri ilk defa yan yana geliyoruz
Topuklu ayakkabılarıyla birlikte yanımda upuzun duruyor
Bu nasıl bir Çinli ya !
- Ayol Saklanansan. Bunların boyu locadan belli olmuyordu ! Cüce çıktı bu kız !
Çok bozuluyorum
- Ne cücesi hanım ! Saçlarımda dahil epey bir boyum var benim !
- Saçların mı ! Ahah ! Yesinler ayol senin saçlarını
Bu ne lan ! Maymun olduk iyice
Ortalığın karışması yüzünden kenarda bekleyen Atalet,Çağlar ve Gerging’de ringe çıkıyor
Ringin üzeri insan dolu

- Hanımefendi. Boyumun kısa olması iyi işte. Ekonomik kahramanım ben.
- Ha ha. Konsantre kahraman. Su katayım da uza bari !
- Sen kendine bak prenses. Boyunu posunu görünce Çinlilerin neden kısa olduklarını anladım
- Nedenmiş efendim ?
- E adamlar yememiş sana yedirmiş,içmemiş sana içirmiş. Çocukken seni pirinç tarlasında unuttular da fazla sudan boyun mu uzadı ?
- Bana bak ! Ben bu kadar kısa boylu bir adamla evlenmem zaten. Çevreye ne derim ayol !
- Vaaaaay , mahalle baskısı öyle mi ? Sanki ben çok meraklıydım devrik hanedanın prensesi ile evlenmeye.

Tam prensesle kapışmak üzereyken hoparlörden gelen sinirli bir sesle zıplıyoruz
Parti sekreteri Çongzontung mikrofonu kapmış bağırınıyor

- Höööööyt ! Aile var ulang ! Adam,sen prensesle evleneceksin. Leng daha evlenmeden aldatan kahraman olur mu ?
Yanındaki Çinlilerden biri usulca sekretere eğiliyor
- Sayın sekreter
- Neeee ! kimdin sen,kendini tanıt önce
- Kadından sorunlu devlet bakanı. Efendim zaten yarışmayı parti sürprizi kazansa gene prensesi evlendiremeyecektik !
- Olsun. O zaman herkesi idam edecektim. Kızımıza layık damat yokmuş diye. Ama şimdi çok karıştı işler
- Ne yapıcaz ?
Sekreterin yüzünde eski filmlerdeki kötü Çinli adamların surat ifadesi dolaşıyor. Ters giden şeyleri kendi lehine döndürme gayreti ile mikrofona dönüyor
- Ses,höh,bir iki ! Sayın Çin halkı. Yoldaşlar
Ortalığı bir sessizlik kaplıyor. Herkes sekretere dönüyor
- Bugüne kadar gayet tutarlı gelen döğüş müsabakalarımız vardı. Kazanan kazanırdı,kaybeden ölürdü. Adil değil miydi ?
- Adildi,bravo yaşaaaaa ! Şak şak şak
Mikrofon havaya atılıp tutuluyor.
- Oysa bugüüün,şu üç kendini bilmez saatlerdir ringde utanç kaynağı oldular. Bilmediğimiz hareketler,bir acaip dövüşler
- Yuuuuuuuuuh
- Yuh tabi. Üstüne üstlük bir de gözümüz gibi baktığımız kızımız,prensesimizi vereceğimiz kişi sahnede tuhaf işler yapmaya başladı
- Gene yuuuuuuh
- Tabi gene yuh. Ulan soytarı ! Sen bu kızı sahipsiz mi sandın ? Ellerimizle hapislere koyup tutsak ettiğimiz bu kızın kimi kimsesi yok mu sandın ? Tamam bütün ailesini öldürdük ama,biz de onun abisi,babası sayılırız deyyus !
- Deyyuuuuuuuhhhh !
- Deyyus ulan sayın Çinliler. Bu millet bu kadar hakareti kaldıramaz. Sarı benizliyiz ama uysal koyun değiliz. Benim için Pekin bitmiştir. Bir daha da müsabakalara gelmem
- Aaaaaaa !!!
Sekreter halkı istediği kıvama getirmiş olmanın rahatlığını yaşıyor
Gözlerini kısıyor,mikrofona adeta fısıldar gibi konuşuyor
- Madem gitmemi istemiyorsunuz,madem değerlerinize sahip çıkmak istiyorsunuz. O zaman gerekeni yapın Çin halkı
- Ne ne ne ???
Son sözleri büyük bir bağırtıyla çıkıyor
- Başımıza bu işleri açanların hepsini öldürüüüüüüüüüüün !
Salondaki binlerce insan ayağa fırlayıp ringe doğru koşmaya başlıyor


Devamı sonra

8 yorum:

Çağlar dedi ki...

Hay...

Aha işte bu sefer küllerimden yeniden doğacağım, inanıyorum. :D

.. dedi ki...

8))))hahahahha
esas bu uysal koyun olmayanlara deyyuuuuuh!!
ay çatlaycin ama ben, bunca insandan nasıl kurtulacaklar yav?

Adsız dedi ki...

neyse ki ben seni okuyabiliyorum =)

bi kere.. ben romantik sahnelerde.. eline bıçağı tabancayı
genellikle..
karamizah takılmadayım ..
ne zaman kadın kahrama alıyor.. o zaman içimin yağı eriyor.. =9
yine de okurken..

bi daha gelmem pekine de koptum..
gene boş odada yüksek sesle kahkaha attırdın ya.. teşekkürler..

binlercesinin ringe koşturmasından elbet.. çıkarılacak dersler var..

yunus bacı da tam zamanında ayıldı..=)
gene karıştı ortalık hadi bakalım =9
atalet

uctemmuz dedi ki...

:)tam sakinleşti hikaye, derken bir curcuna.onca insandan nasıl kurtulunacak ki?

bitti dedi ki...

görüo musun hikayede bile evde kaldım
şu boyum yüzünden daha neler çekecem kim bilir :D
kısa mısa kaptırmam kahramanımı ben=)))))))

Kedi Narnia dedi ki...

ayol bendeki boy kısa olduda ne oldu... çoktan kaldım evde :P valla ben bu hikayenin sonunda dolfinin akıbetini merak ediyorum :P bide öptüğüm adamı unutmam ben! haksızlık etmişin orda :P

Çağlar dedi ki...

hobaa, yeni şarkı bomba :D
anlıyorum olacaklarıı, bittiniz olm yerden bitmeler.

Adsız dedi ki...

"Yahu yaptım tamam da niye yaptım bir sor bakalım prensesim !"

:)))))))))))))))))))))

işte bu yüzden (ve daha bir çok şey yüzünden :p) Şener Şen karakterlerini görünce aklıma sen geliyorsun :))