24 Ocak 2009 Cumartesi

KAYNANATÖR - JUDGMENT WEEK




Sabah sabah öyle haber verilmez ama...
Telefon elimden düşüyordu
- Annem geliyor !
- Nası annen ? Hangi annen ?
- Ne demek hangi annen ? Kaç tane annem var Alper
- Kaynanam olan ?
- Aferin !
Höh !
Niye lan ?
İyiydi böyle !
Onlar Adana’da ben burda
Kaynana ve damatlar arasında gizli bir anlaşma vardır
Birbirlerinden uzak dururlar
Bulaşmazlar

Ama taraflardan biri anlaşmayı böyle ihlal edince ......
- Kaç gün kalacaklarmış ?
- Oha Alper !
- Oha ben !
Hakikaten ayıp ama beri yandan popo kaşındıran bir durum
Nerden baksan bir hafta kalırlar !

Şirkettekiler telefon konuşmasına tanık olunca işin geyiği daha da büyüdü
- Hayırlı olsuuuun !
- Darısı başınıza
- Adanadan geliyor di mi ?
- Hıııııı
- Şey diyor mu peki ? Hani Dilber hanım gibi, “ouuyyyy,dıkandım,hoşşiiiiik”
- Ne hoşşiği len ?
- Veya şey diyor mu ? “ Ben lafımı ortaya goyarım,isteyen alııııır,istemeyen döner gider”
Ulan gittikçe asap bozucu bir hal almaya başlıyor
- Aaaaaa ! Kaynanan yemekteyiz programına çıkanlardan biri mi ?
- Haaa. Adanada üç tane kadın var zaten. Biri benim kaynanam. Ne alakası var lan ?

Ne alakası var di mi ?

İşyerinden izin alıp tıpış tıpış gittim otobüs terminaline
Otobüs erken geldiği için beklemişler 20 dk

Kaynana bekletilir mi ?
Kaynanayı bekleten damadın hali ne olur ?

Özür dileyip,ayaklara kapanıp eve getirdik
Evdeki kaynana koltuğuna oturttuk

Çok korkuyorum
Biliyorum ki gelecekten beni yok etmek için geldi
Zaten son gidişinde dudaklarının arasından belli belirsiz “ I’ll be back” sözü dökülmüştü

Ben evin içinde dolanırken bana baktığı zaman gözlerinde benimle ilgili bilgiler akıyor

Adı : Alper
Cinsiyeti : Erkeğimsi
Türü : Damat
Hedef : Kel kafası
Görev : Yok edilmesi lazım

Ve biliyorum ki bir gün gözlerinde “mission completed” yazısı çıkacak

11 yorum:

.. dedi ki...

ya kusura bakma da, adana diyince bi durdum be alper. yoksa "ayıp ayıp, insan kaynanasına öyle der mş" falan diye kızacaktım sana ama. önce dilber hala, sonra yemekteyiz falan derken....
adana ha?
e kaç gün kalacakmış! 8)

bitti dedi ki...

ben bu hasta halimle çok güldüm=))))

By Nester dedi ki...

Kaynana dibin kara benimki senden kara :)

İyi olur inşallah

alpernatif dedi ki...

saklananbacı
sen de mi saklanbacım :D
bilmiyorum valla soramadım

bittiiiiii
geçmiş olsuuuuuuun
gülmeye devam

by neşter
bir kaynanazede daha mı ?

geçkalmadımki dedi ki...

:) Tavsiye : Özgür ruhlunun yaptığı gibi.. kaldığı süre kadarlık bir iş seyahati ayarlayabilirsin..
Kolay gelsin...

Şarküteri dedi ki...

Kolay gelsin. Senaryoya göre seni korumak için başka bir robot daha gönderirler merak etme. Kendisi büyük ihtimal California Valisi' ne benziyordur, şaşırmayasın. Ama bu robotlar dünyaya ilk inişlerinde cıscıbıldak geliyorlar orada dikkat etmen lazım. Salonun ortasında kaslı, çıplak bir predatör Türk adab-ı muaşeret kurallarına uygun düşmeyebilir.

Hasta la vista baby!

Kedi Narnia dedi ki...

hahahaah

adanada 3 kadın var he ahahahaha

birde sen pek resim koymazsın yazdıklarına.. bunu seçerken çokça zorlanmış olmalısın :D

carpediem dedi ki...

teessüf ederim,
adanayı böyle tanıdınız ha,
kızımızı alırken
içli köfteleri yerken,
kebablarımızı ,salatalarımızı
götürürken...
öyle demiyordunuz ama...

Adsız dedi ki...

kaynanalar genelde damatlarını severler diye bilirdim
ki bu bir genelleme elbette
bi de
öyle olsa dahi
hayatta çoğu şey karşılıklı değil dimi :)

eh bence eğlenceli yazılar okumaya devam edeceğiz :)

Hera

Adsız dedi ki...

her xxin içinde var bi terminatör..
=P

bazen eşe.. bazen damada yönelik.. iyidir..
savunmada alperi göreceğiz demek..
kronikıl şeklinde bekleriz devamı=P
atalet..

Ada dedi ki...

Dilber hala olmasa millet Adana'lı teyzeleri kime benzetecekti acaba :) Geçmiş olsun, çabuk geçsin bir hafta diyeyim bari :)