28 Ocak 2009 Çarşamba

The Kaynanatör Chronicles (part of kaynanaxorcism)


Evin içi buz gibi !
Gecenin köründe ağzımdan dumanlar çıkarak yataktan kalkıyorum !
Kalorifere bakıyorum,cayır cayır yanıyor
Pencere mi açık ?
O da yok !
Karanlıkta evin içinde dolanırken kaynanamın yattığı odadan gelen mırıltı dikkatimi çekiyor
Aralık kapıdan kafamı uzatıp ne oluyor diye bakıyorum
Sırtı bana dönük yatağın üzerine oturmuş
Mırıltı ondan geliyor
Saatten haberim yok ama acaba gece namaza falan mı kalktı diye düşünüyorum uyku sersemi
İyi de benim kaynana namaz kılmaz ?

Biraz daha kaykılıyorum içeri
Odaya girdikçe soğuk artıyor

Ulan kadıncağızın odasında bir şeyleri mi açık bıraktık ?
Böyle sinsi sinsi odasına girmekte hoş değil
Korkar felan
Yazık
Yaşlı başlı kadın
Hafiften omuzuna dokunayım diyorum

Başını döndürüyor
Baş dönüyor !
Baş döndükçe dönüyor ?
Aaaaaaaa !
Başını 180 derece döndürüp sırtından bana bakıyor
Gözlerinin içi bembeyaz
Dudaklarında hala mırıltı var
Bacaklarımda hal kalmıyor
İsa , lejyon , bir şeyler söyleyip duruyor

Yıkılmak üzereyim
Geriye adım atayım diyorum,yatak yerinden hafifçe kalkıyor
Yerden havalandı !!!!

Allaaaam !

Bildiğim duaları okuyayım diyorum
Bildiğim dua da yok !

Zıçtım !

Gırtlağımdan çığlık çıkarak bayılıyorum !

Yüzüme atılan suyla geri ayılıyorum
Ev halkı başıma toplanmış vaziyette
Hanımla kayınpeder paniklemiş
Ama en çok panikleyen kaynanam gibi
- Damaaaat ! İyi misin ?
- Eşhedüenlaaaaaaaa
- Namazamı durucan damat ?

Ulan biraz önce başını çevirip bana bakan,yatağı havalandıran o değilmiydi ?
- Hanıııııııım
- Neeeee ?
- Annenin biraz önce başı döndü
- Ay anne iyi misin ? Başın mı döndü ? Otur şöyle ! Tansiyon mu ?
Lan ne tansiyonu ? Basbaya baş döndü işte !
- Hanııııııım
- Neeeeee ?
- Yatak da havalandı ?
- Kuleden izin aldı mı ?
- Efendim ?
- Alper başını mı çarptın ? Manyak mısın ?
Manyak mıyım ?
Ben uydurdum mu bunları ?
Kaynanam söylenip duruyor
- Evinizde bir çocuk olaydı,gocan gece yarıları abuk subuk rüyalar görmez idi
- Çocuk mu ?
- Hoş bunun çocuğu da fallik olurdu kesin !
- Fallik mi ?
- Gerçi senin çocuğunda olmaz damat. Sendeki şey eyi değildir
- Ney iyi değildir
- Ay MENİM arzu gızııım,ay MEEENİM arzuu gızım
- Ne diyorsunuz ya !
- Anlayan anladı. Ben lafımı ortaya godum

Aptal aptal yerimden kalkıp salona gidiyorum
Ev halkının ilgisi çabuk sönüyor

Herkes yatağına gidiyor
Salonda elim titreyerek bir sigara yakıyorum
Rüya mı gördüm ne ?

Sigarayı içmekten çok yiyerek bitiriyorum. Uykumda geldi. Ama merak içimi kemiriyor
Çok korkuyorum
Fakat bakmam lazım

Kaynananın odasının kapısı gene aralık
Hafifçe başımı uzatıyorum !
Sırtı dönük,başını yastığa gömmüş uyuyor
Hey allaaam
Kadıncağıza kondurduğum işlere bak
Bilinçaltım su yüzüne çıkıyor

Aptallığıma sırıtıp kapıyı kapatırken sessizce “ iyi geceler” diyorum

Vücudunu yataktan kaldırmadan başını 180 derece döndürüp gülümsüyor
- Sana da damaaaaaaaat

Bittim ben var ya !

(şeşip beşip kaynanam burayı bir okuyacak,ben o zaman görücem korku filmini)

9 yorum:

caglar dedi ki...

-Kaynana esneme katsayısı-

Yok, boynunun esnemesinden, başının çok dönmesinden bahsetmiyorum. Alperin daha ne kadar çekiştirebileceğini merak ediyorum sadece :)

Dolphinblue dedi ki...

aaayyy sabah sabah patladım ayol :D

Adsız dedi ki...

bence deee...=)
son cümleye ithaf..

aslında klasik güzellik maskesi sürmüş kadın görmüş erkek komedisi beklerken..
aman manitu..
ankaradan bi fizik tedavi doktorunun adını bırakıim buraya ben..
döne döne ağrımıştır boynu kadıncaızın..
doktor hayd.. 555......
=P

bi de resmi nerden buldun ya..
o başlı başına yeterli zaten =D...

atalet..

geçkalmadımki dedi ki...

şşşş ya okursa maazallah..
ben de ürperdim...

Adsız dedi ki...

:)) yazı dizisi bittikten sonra bir aile fotoğrafı rica ediyorum :))

güldüm
gittim
gelirim

Hera

kumhavuzu dedi ki...

valla kadın bunları yanlışlıkla bi okusa alper..seni biz bile kurtaramayız gibime geliyor:))

Oya dedi ki...

Seni eşhedü en laa değil de,
istavroz mistavroz,
amenos mamenos
kurtatır gibi bir hissiyat oluştu bende :)

ya da evdeki damacanayı denesene :p

sakl... dedi ki...

geliyorum gidiyorum o resim yüzünden okuyamıyorum.
o ne yav!
ıyh.. töbeler olsun..
bakamıyciim.
alper rüyama girecek, kaldır o resmini kaynananın.

beyaz gelincik dedi ki...

ilahi kaynana.
yazık damada...