13 Ekim 2008 Pazartesi

Dağlar Kızı Dolfin 12

Çok sevgili ve de birbirinden kıymetli okurlarım
Len yanlış bula bula bitirdiniz beni :D
Yazmaya korkuyorum


Atalet genç kızın etrafında şöyle bir dolanır
- Önce vücut dilini kullanmayı örretecerim sana.
- Olur abla
- Abla senin anandır terbiyesiz ! Ben senin annen olabilir miyim hiç ?
Atalet büyük konuşmuştur
Yazar bu yazı dizisinde ipin ucunu elinden kaçırmış,olmadık işler yapabilmektedir
- Tövbe tövbe. Bırak şimdi anayı manayı. Gel bakalım
- Geldim efendim
- Aferin. Bak şimdi , erkekleri etkileyebilmek için önce yürüyüşünü değiştireceriz
- Ne var ki yürüyüşümde ?
- Öyle odun gibi olmaz. Bak şimdi. Korumaları denek olarak kullanacarız. Farz edelim ben erkek dolu bir odaya dışarıdan giriyorum. Önce ne görünür ?
- Gafa ?
- Öyle keçi gibi önce kafayı uzatırsan olmaz işte. Beni izle
Korumaların meraklı bakışları içinde Atalet diğer kapıyı açarak odadan çıkar.
Korumalar ve Dolphin sessizce izlemektedir
Kapı hafifçe aralanır
Önce yırtmaç arasından fırlamış siyah bir külotlu çorabın sardığı sütun gibi bir bacak görünür
Korumalar yerlerinde huzursuzca kıpırdanır
Bacağın bittiği yerde ince topuklu ayakkabıya bürünmüş biçimli bir ayak , odada erkek olup olmadığını anlamak için bir periskop gibi çevreyi dolaşır. Korumaların üzerine gelince ayak durur. Kapı arkasından Ataletin sesi duyulur
- Odada erkek varsa ayak bunu hisseder. Ayakkabının burnu erkere dönük olarak içeri girmek zorundasın
Ayak peşinden bacağı sürükleyerek odanın tabanına basar. Kapının kenarında uzun ve ojeli tırnakların süslediği kibar bir elin yarısı görünür
- Sanki odaya giriyor deril de kapıyla sevişiyormuşsun gibi girmen gerekir.
El kapıyı kavrayarak vücudun yarısını odaya çeker.
Korumalar şimdiden görüntüden etkilenmişlerdir. Farkında olmadan birbirlerinin ellerini tutarlar.
Ataletin üzerinde hala düğünden kalma turkuvaz rengi dekolte kıyafet vardır
- Odaya en son kafa girer. Ama yüzünü saklayarak
Muhteşem kadın vücudunun tamamını odaya sokar ama saçları yüzünü gizlemektedir.
- Yüzünün esrarını son dakikaya kadar koruyacaksın
Korumalar elele tutuşmayı bırakmış hafiften birbirlerini okşamaktadır
Atalet sultan çok ani bir hareketle saçlarını geriye doğru atar ve direk olarak korumaların gözlerinin içine bakarak dudaklarından hafif bir inilti bırakır
- Huuuh.
Korumalar artık namus duygularını bir köşeye atmış,birbirleriyle öpüşmektedir.
Odaya yayılan elektrik nerdeyse bütün mahalleyi aydınlatacak güçtedir
- Şişşş,alooo ! Sapıklar. Yeter tamam. Öpüşmeyin. Bana bak mumya. Şimdi sıra sende. Benim yaptıklarımın aynısını yaparak gir bakiim içeri !
Dolphin kapıdan çıkar
Korumalar üzerlerine su dökerek sakinleşmeye çalışmaktadır
Kapı yavaşça açılır. Sargılar içinde bir bacak hört diye içeri girer
Korumalar huzursuzca yerlerinde kıpırdanır
Sargılı bacağın uzantısı çarıklı bir ayak havada sekiz çizerek yere küt diye basar
Korumalar yerlerinden kalkar
Bacağın peşinden Dolphin vücudunu içeriye sokmaya çalışmaktadır. Ancak sargılar genç kızın ayaklarına dolanarak yere kapaklanmasına sebep olur
Gene de Dolphin öğrendiklerini uygulama adına düştüğü yerden kafasındaki sargıları geriye atarak korumalara bakar
- Bürööhhh !
Korumalar birbirini ezerek pencereden atlamaya çalışmaktadır. Hayatlarını fedailikle geçiren adamlar daha önce böyle bir korku yaşamamıştır. Bir tanesi dayanamayarak ağlamaya başlar
Atalet sultan kafasını iki yana sallar
- Seninle işimiz çoook zor olacak !

Ve eğitim bütün hızıyla başlar
- Kafanı kaldır. Yürü. Yürü. Arkana arada bir çapkın bakışlar at
- Büle mi hanımım ?
- Yuh öküz bakışlım ! Çapkın diyorum. Dudaklarını ıslatmak için dilini hafif dışarı çıkar
- Ebegöhhhh
- Sargıları yeme allahın cezası ! Dil dışarı !
- Ebeh ebeh
- Hay ben senin

Zorlu bir öğretidir
- Masaya oturduğun zaman kollarınla memelerini destekleyip yukarı kaldır ki çatal görünsün
- Büle mi hanımım ?
Dolphin kollarıyla memelerini yukarı kaldırmaya çalışırken kol kayar suratına çarpar. Sandalye geriye doğru devrilir.
Atalet yerde yatan Dolphine tekmeler atmaktadır
- Kalk ayara kıro ! Sinirlerimi bozma !

Meşakatli bir süreçtir
- Bir erkeri etkilemek istiyorsan konuşurken tıslaman gerekir. Mesela viski mi isteyeceksin ! Dudaklar öne dorru çıkacak ve nefes bir sefer de deril yavaş yavaş verilecek. Vitiiissssskiiii itiiiistiyoruuuum ! Anladın mı ?
- Bi tiissssikiiiim anlamadım ?
- Dudak öne. Tıslaaaaaaa
- Tosssssss !
- Keçilik yapmaaaa
- Tisssssssssss !

Herkesin kaldıramayacağı ve anlamayacağı bir eğitimdir
- Unutma. Erkerin karşısında otururken saçlarını ellerinle tarayarak geriye dorru atarsan bu erkekten etkilendirin anlamına gelir. Vicud dili. Aynen şöyle. Hoooop ! Tara bakiiim
- Vir elini hanımım
- Kendi elinle saloz
- Büüleeee. Eliiiim,anam. Sargılar dolandı. Apla yardım et. Ahhh
- Abla anandııııııır

Bu eğitimden mezun olmak zordur
- Kadın her daim erkere elini öptürür. Şu korumaya uzat bakiim elini öpmesi için !
Dönk,lörph
- Yuuuh. Çıkar adamın ağzından elini boracaksın. Öööyle kutup ayısı gibi uzatılır mı el ?

Dolphin sterese dayanamamakta,sürekli ağlamaktadır. Ancak Ataleti yumuşatmaya bu ağlamalar yetmez
- Arlama. Arlama ! Yarın öbür gün bana teşekkür edeceksin. Sen bu xy leri bilmezsin. Her şeyin sahtesini isterler. Kadına doral olmayan her şeyi yaptırırlar. Bizi maymun gibi kılıktan kılıra sokarlar. Neden? Sırf kendileri için. Şimdi al bakiim şu paspası,yerleri önce yukarıdan aşarı,sonra soldan sara paspasla
- Niye ki hanımım ?
- Bilmiyorum. Bunu da karate kid filminde görmüştüm ayol. Ha ha ha ! Başlaaa


Saatler su gibi geçmektedir
- Kalça önemlidir. Kalça bir kadının silahıdır. Bir erkerin kadında baktırı ilk üç şeyden biridir.
- Öbürleri ne ki ?
- Bacak ve meme. Ama kalça en önemlisi. Düz giden bir kalça erkeri kadından sorutur. Kalça bir yayık ayran gibi olmalıdır. Kendi başına hareket edebilme yetisine sahip olmalıdır. Nazlı nazlı iki yana sallanmalıdır. Aynı bir çamaşır makinesi gibi. Bak şimdi
Atalet salına salına korumaların arasından odanın diğer ucuna kadar yürür. Korumalar gene birbirlerini öpmeye çalışmaktadır.
- Şişşşş sapıklar ayrılın bakiim. Şimdi sen dene kıro.
- Bir sagaaaa,bir solaaaa. Sallaaa galçayııı hooop (küt) Anam gorumaya çarptı şişş eyimisin yiğidim? (küt) Anam eğilirken öbür gorumayı da devirdim. Tüüüüüh !

Dolphin kabiliyetsizdir. Ancak Atalet sultan da işi inada bindirmiştir.
- Konuşurken k leri g diye kullanma
- Niye gi?
- Olmuyor. Hem zaten herkesi farklı konuşturmaktan yazarın canı çıktı.
- Bağa ne !
- Banna ne ! Banna ne ! Kibarca
- Bağa mööö !
- Mölemeeeeeeee ....

Hele ki şarkı söyletmek deveye hendek atlatmaktan zordur
- Doooo
- Döööööö
- Dö ne ayol ?
- Dö-rö-mö-fö-söl-lö-sö-dööööööö. Aaaa , hanımım ağlıyon ?
- Ay bunca yıllık hayatımda böyle bir şey görmedim
- Gafanı vurma duvarlara hanımım ! Bah diyom şindi. Düüüüüüü !
- Korumalaaaaar vurun bu maymunu
- Dööğğüüüüüüöööö
- Aaaaaayyyy. Bak,şarkı dört dörtlük. Şöyle elini yukarıdan önce aşarı indir,sonra sola götür,sonra sara götürüp tekrar yukarı kaldır. Artı çiz yani havada
- Amiineooohuvara isaaaa.
- O ne ayol ?
- İsdavrit çıhardım. Köye gelen misyonerler öğrettiydi !
- İstavritler götürsün seni !


İçeride bunlar olurken kapının diğer yanında Gergin keçiyle toslaşmakta, Şarküteri ise merakla kıvranmaktadır.
Saatler sonra kapı açılır ve Atalet sultanla korumalar dışarı çıkar
Korumalar kıyıda köşede dursa da Atalet sultanın hareketlerinde bir gariplik vardır
Keçide dahil herkes Atalete bakar
- İyi midinid Atalet hanım ?
- Kes lan düb düb konuşmayı. Gergin,şu rakıdan bağa da vir
- Efendim ?
- Len ocarıma incir aracı dikti bücür ! Hem susadım hemi de acıhtım. Keşke kete olsa da yisek şööle yarlı yarlı
- Atalet hanım , ne oldu size ?
- Aboooooov. Bana soru sormak he mi ? Len alayınızı...

Heyhat. Doktorların hastaları iyi ederken hastalık kapması gibi,Atalet de Dolphini düzelteceğim derken kendi dengesi bozulmuştur.
Gerginin karşısındaki koltuğa oturarak bağdaş kurar. Bir yandan da sıyrılan yırtmacı toplayarak bacağının altına sokar.
Korumalardan birisi koşaral ceketini çıkarıp Ataletin sırtına koyar.
Atalet omuzları ile ceketi tartar
- Valla ben elimden geleni yaptım birader. Daha bunun üstüne kuş sıçsa girletemez
- Efendim Atalet hanım ?
- Vışşşşş. Hanım manım ayakları he mi ? Rakım nerde galdı lan ?

Gergin dikkatini toplamak için tekrar keçiyle toslaşmaya başlar. Ama kafasında bir sorun daha vardır
- Hadi kızın konuşmalarını felan düzelttik ama buna makyaj ve saç bakımı da lazım. Kimi bulsak ki ?

Şarküterinin kafasında bir ampul yanmıştır


Her an devam edebilir

Hiç yorum yok: