29 Ekim 2008 Çarşamba

Benim Cumhuriyetim

14 yaşında bir kızcağız
Karşısında 70 küsür yaşında bir adam

Cinsel istismardan yargılanan Hüseyin Üzmez paldır küldür serbest bırakılıyor

Normal şartlarda 6 ay içerisinde verilmesi gereken adli tıp raporu 40 gün içerisinde hazır ediliyor

40 gün

14 yaşındaki bir genç kızın,hatta genç kız da demeyelim,14 yaşındaki bir çocuğun zarar görüp görmediği 40 günde anlaşılabiliyor

Ne yaptınız ?

Anneye mi sordunuz ?
“ Kızınızın bir şeyi yok di mi ? Yoktur yoktur. İyi iyi maşallah “

Ya da Hüseyin Üzmez’in kendisine mi danıştınız ?
- İstismar ettiğiniz kızın bir sorunu var mı ?
- Aman diyeyim. Benim istismarımın hikmetinden sual olunmaz
- Ha iyi tamam.


!!!!!!!!!!!!!

Ben mi abartıyorum !


Almanyadan deniz feneri raporu 50 gündür gelmedi
Uçağa verseniz iki saatte,arabayla 2 günde,yürüyerek 40 günde gelecek rapor 50 gündür bir yerlerde
Kendi kendine bıraksan 1 ayda yanlışlıkla Türkiye’ye gelecek rapor beklenirken,
Kurbanın tam anlamı ile incelenmesi için 6 ayda hazırlanması gerektiği söylenen rapor 40 günde tamamlanıyor ha !


Vatan gazetesinde ,haberin detayına göre Hüseyin Üzmez ile kızını pazarladığı öne sürülen anne Livaze’nin telefon konuşmalarından ortaya çıkıyor iş .
Dava sürecinde Hüseyin Üzmez’in ilerleyen yaşından dolayı ilişkiye giremediği,anne ve kızın cinsel organlarını okşayıp öptüğü de anlaşılıyor

Ama bahane hazır

Şeytana ve nefsime kırgınım

????????

Hadi ya !

İşi yaparken,öldükten sonra bu rezilliğin cezasını çekeceği yer olan şeytanın cehennemi akıllarda yok
Korku yok
Ama yakalanınca bahane şeytan
- Valla şeytana çok kırgınım. Ah başıma ne işler açtı !

Len şeytanın bile aklına gelmeyecek işler bunlar
Daha doğrusu gelir de onun bile vicdanının kaldırmayacağı konular

Ben 76 yaşındaki yazarın çocuklara sapıklık edip salıverildiği
Ben reşit olmayanla cinsel ilişki suçunda şikayet yaşının 14 e indirildiği
Ben kasklı tenorun çocuklara tecavüz ettiği ve daha önceden de aynı suçlardan tutuklanıp delil yetersizliğinden salıverildiği bir ülkede yaşıyorum

Ben bu hale gelmiş bir ülkede , bunlara rağmen ,cumhuriyetimin 85. yılını kutluyorum
Bu cumhuriyet benim ve benim gibi düşünenlerin cumhuriyeti
85 değil 185 yıl da geçse bu cumhuriyet ben ve benim gibi düşünenlerin cumhuriyeti

Cumhuriyet özgürlüğünden kendince yararlananların değil

2 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.bianet.org/bianet/kategori/bianet/110486/medya-ogrenmeli-tenor-olsun-olmasin-herkes-tecavuz-edebilir

bu hastalıksa..
anlarım.. tedavisine uğreşılır..

ama senin yazdığın konu...
hem hasta ruh hem hasta sistem..
içimi karartıyor..

sonra çekirdek bana soruyor..
ne koruyosunuz beni..
diye..
gel de anlat...
kızım bi gün büyüyeceksin.. istediğini o zaman bile yaşayamayacaksın diye..
atalet..

carpediem dedi ki...

bu ülkede kimsenin
ayrıcalığı yok
suçluların dışında...
"herşey herkese her an olabilir"
evet kızlarımıza sürekli telkinde bulunuyoruz , oğullarımıza da...
kimseye güvenme diye...

ruh hastası suçlular ,
onları koruyan sakat yasalar ve
bu yasaları işlerine geldiği gibi uygulayan ne olduğu anlaşılamayan yetkililer ve
ülkeyi yönetemeyenler
yüzünden toplum olarak
çözüldük işte...