8 Temmuz 2008 Salı

Macaristanda Son Osmanlı (Benden sonrası Osmansız)

Bir öğleden sonra , işte Türk erkeği diyebilecekleri bir fenomen gördü Macar kızları
Tur otobüsünden inerken bile başların benden tarafa döndüğünü hissedebiliyorum
Açtırdım rehbere “I’m too sexy” müziğini bangır bungur
Yavaş yavaş inmeye başladım Macar topraklarına kaç yüz yıl sonra atalarım gibi

Farkındayım
Yılan gibiyim
Merdivenlerden adımımı attıkça rüzgar adalelerimi belli eden tişörtümü hafifçe geriye atıyor
Macar kızları yürürken duruyor
Oturanlar ayağa kalkıyor
Koskoca Macaristan sessizliğe bürünüyor
Sadece müziğim duyuluyor I’m too sexy diye
Ve bir de Macar kızlarının kendinden geçmiş fısıldamaları
“TÜRKOOOO”

Ayağım kaldırıma değdiği anda vücudumdaki elektrik çevreye yayılıyor
Elektriği fazla alan bir kaç yaşlı Macar kadını ( 20 ile 30 yaş arası) kendilerinden geçip devriliveriyorlar
Kimse ne yapacağını bilemiyor
Gözlerimi kısıp çevreme bakıyorum
Ama o kısıklıkta dahi yeşil gözlerim zümrüt gibi kirpiklerimin arasından parlıyor

Turdaki diğer arkadaşlar hamam böceği gibi çevreye kaçışıyor
Herkes kafasını bir yere sokup kendini göstermeme derdinde
Bir kaç kişi de benim etkimle yere düşen Macar kızlarını ayıltmaya çalışıyor
Gülümseyerek bakıyorum onlara
Yazık
Onlar da ekmek yesinler
Gerçi Macaristan ancak bana yeter sonuçta ama,
İyi bir müslüman her daim malının fitresini vermek zorundadır

Çevrede üzerimdeki euroları bozduracak bir yer aranıyorum
Dükkanının penceresinden dizlerine kadar sarkmış bir dövizci kız el kol sallayarak beni çağırıyor “Türko,come here piliiiiiiiiis” diye
Acıyorum
Yavaş adımlarla yürüyorum o tarafa
Elektrik şokuna dayanan bir kaç Macar kızı imzamı almak için çevremi sarıyor
Kibarca gülümsüyorum
“Özür dilerim,Macarca bilmiyorum ama,İngilizce imza atabilirim ! Ha ha ha”
Espri dilden dile çevrilerek çevreye yayılıyor
Gülmekten bayılan Macar kızları var Allah beni inandırsın

Üzerimdeki bozuk 5.000 € yu döviz bürosundaki kıza uzatıyorum
Bir sürü monopoly parası gibi bir şeyler uzatıyor
Macar parası forint
Bizim paranın bir sene önceki hali
Bir ton sıfır var üzerinde
Çok para verdiniz madam diyorum
Bayılıyor
Grubun diğerleri isyan halinde “kızı bayılttın,biz nasıl para bozduracağız” diye
Derin bir off çekerek elimdeki paranın yarısını havaya saçıyorum
Eşek gibi saldırıyorlar paralara bu bize fazlasıyla yeter diye

Derin bir nefes alıp geri boşaltıyorum ciğerlerimdeki havayı
Meydandaki kızların tamamı koşuyor çevreme geniş ciğerlerimden yayılan havayı kapmak için
Yazık diyorum kendi kendime
Hiç mi erkek yok buralarda ?
Hiç mi yok ?
Hiç mi ?
Hiç ?

Hiçimin kenarı !
Nerde böyle bolluk !
Sabah 03.30 da kalk
04.30 Ankaradan arabayı kullanarak yola çık
Yanına bayimin 53 yaşındaki sahibini al
(Lakabı hocadır. Daha sonraki hikayelerde hoca olarak anlatılacaktır)
Saat 09.00 da Ayazağa bölge müdürlüğüne gir
Organizasyon bozukluğundan dolayı 3 saat servis bekle
12.00 da servisle havaalanına git
15.30 a kadar uçak bekle
Arada Filippırı ara “kızıııııııım,ben İstanbuldayım” diye
Mezuniyet günü olduğunu öğren,konuşama
Atatürk havalimanında güneş gözlüğünü kaybet,bulama
15.30 da uçağa bin
İlk macar kadını ile tanış (hostes,uçan memeli)
Beklentinin yüksekliğinden çok da beğeneme
İnanılmaz kötü bir uçakta 2 saat uç
Macar havaalanına indin mi düştün mü anlama !
Havaalanından çıkıp 45 kişiyle birlikte, servisle acele döviz bürosuna doğru uza

Ve o an beni görmenizi isterim
Kaç saatin yorgunluğundan ayakta zor duruyorum
Yolda rehberin anlattığı Macar yankesici hikayelerinden nasıl tırstıysam her şeyimi boynumdan asılı bir çantaya tıkmışım
Tam Japon turistler gibi Macar topraklarına ayak basıverdim






Ve aşık oldum

Yanımdan geçen kadına aşık oldum

Önümden geçene de aşık oldum

İleridekine de

Arkamdakine de

Leeeeeeeeeen
Hepinizi seviyorum ulen !

Büyük ihtimal Tanrı’nın o gün off günü
Canı da sıkılıyor
Len kendime bir uğraş bulsam diyor
Başlıyor Macar kadınını yaratmaya

Bunu tarifle anlatamam
İşin enteresanı resim de çekmemişim (Macar kadın resmi)
Öyle bir ırk düşünün kiiiii
Irk yıl düşünseniz içinden çıkamazsınız
Ağırlık sarışın
Hemen hepsi renkli gözlü
Kısası 1.80
Uzununa metrem yetmedi
(Macar kadınından metres olmaz anca kilometres olur,o kadar yani)
Üstelik kıyafet anlayışları da bir tuhaf
Olayları giyinmemek üzere
İki üç tane mendil kadar kumaşı vücutlarının bir iki yerine serpiştirip dışarı çıkıyorlar
Artık mendiller nerelere denk geldiyse
Bizimkilerin (Osmanlının) neden bu topraklardan 150 yıl çıkmadığı belli
Len ben bu topraklarda 150 kalırım,üstüne de 150 yaşıma kadar yaşarım
Kimse beni buralardan geriye döndüremez

Ben kendi kendime aşık olup olup terk edilirken bir anda rehberin sesiyle aklım başıma geliyor
- Siz bana sormadan ben söyleyeyim. Striptiz kulüpleri akşam tarif edicem !
Oha !
Striptiz?
Strip?
Bu cinsin soyunanı yani ?

Öldüm ben ......

Devamı mı ?
Sonra :D

12 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahahaaa...
hala forint di mii..
bi tomar forintim kalmıştı..
harcayamamıştım =)
sen gözlüğü bırakmışın ben pasaportu bırakmıştım havaalanında..

ama ben kestim senden ümidi sen artık blou macar masalları serisi olarak devam ettirirsin anacım.=P

oysa ilk gözüne tepedeki eli başaklı taş kız ilişmeliydi..
taş dediysem yanlış anlaşılmasın =)

atalet..

Dolphinblue dedi ki...

ahahaha

çatladım len gülecem diye

sen varya bence sırf bu blog aleminin hatrına ve suyu yüzü hürmetine ülke ülke dolaştırılıp bu tarz hikayeler biriktirip yazmalısın :)))

allahın boş bir anda onları yaratmasından sonra bizi neden böyle yarattığı anlaşıldı galiba...

imza boy fukarası dolfin :P

ATALET dedi ki...

pşşt alperim..
temizlikçi atalet..
eklendi..
sen iste yeter =P..
bi tanecik gezgin alperimiz var şunun şurasında..
=)

jido dedi ki...

Yemin ediyorum
ilk pasragrafta kaldım ...
Ulen müzikten ve beynimde oluşan resimden kopup
devam edemiyorum ...
Çatlayacam ...
Dur bi daha deneyecem yaa...

birdemetmavi dedi ki...

Yeşil gözlerinden yaydığın elektrikten yerle yeksan oldu Macaristan eşrafı demek ?
Pardon hatunları desem daha doğru :))
Ben şimdi geride bırakığın enkazı düşünüyorum ..
Nasıl kendine gelecek onlar bakalım ?
Biz de burada Macar salamı bekleyelim ..
Alem telef olmuş haberimiz yok :P

Oya dedi ki...

tevekkelli buradaki macar adam bolluğu senden kaynaklanıyormuş..
adamlar kendilerini Türkiye'ye nasıl atacaklarını şaşırmışlar resmen..
sağolasın Büyük Alper..
yaşa..
varol..

bir iki üüüçç..
oley..
oleey..
oleeeyyy..

hamiş: bir sonraki yazı için tansiyonu şahane bir şekilde yükseltebilitenden ötürü de saygılarımı sunuyorum..

bitti dedi ki...

çok güldüm ayrı mevzu da
en çok
ben kendi kendime aşık olup bi yandan terkedilirken die bi cümle kurmuşsun
o an bittiğim andır=))

kumhavuzu dedi ki...

seviyorum seni ya
sabah sabah yine ağzım kulaklarımda
İstanbul trafiği vız gelir bana bugün:))

burdasaklaniyorum dedi ki...

8)
tamam da,
şu bizim tayfanın pek çoğu kadın olan bilokçuları hatrına rica etsem bi de macar erkekleri hakkında 3-5 şey öğrenebilir miyiz acep? hayrına? boy? pos? kas? kaş? göz?
bi de:
hiç resim çekmedim, bi tane macar kızı resmi edinmedim deme, inanmam. insan arkadaşını çekerken arkaya denk getirir bi tane en azından. o da olmadı gugıldan bul bi tane, bi sonraki yazıya isterim.

jido dedi ki...

:D Öldürecek beni senin şu muzik secimlerin ...
:))))))
hadi hadi devamı nerede..Bekler pozisyonda kaldık burada...

geçkalmadımki dedi ki...

devamını bekliyorum,
Şaşırdımm... ben bir teyze tanımıştım yaklaşık 100 kg idi, bütün macarları öyle düşünüyordum..
Evet saklanbacım haklı bari gugıldan bir macar kızı fotoğrafı bulmaya çalış istersen..
Yurduna hoşgeldin, Sevgiler...

huzunlukelebek.blogcu.com dedi ki...

Macaristan macerlarını heyecanla beklerken en son okuyan sanırım yine ben oldum:))))

Nefisti hakikaten:))))))

Acun misali bir program sana nasıl yakışırdı,bu anlatımla reyting rekorları kırardı program eminim.Gerçi yazılı anlatımı güçlü olanın sözel anlatımı daha zayıftır derler ama bilemiciim:P