11 Temmuz 2008 Cuma

Macaristan'da son Osmanlı 2 (Benden sonrası Osman'sız)

(Neden mi bu müzik? :) Anlarsınıııııız )

Döviz bürosunun önünden zorlukla servise geri bindiriliyoruz
Çoğumuz için Macaristan turu orda son bulmuş vaziyette
- Kardeş sen bizi bu meydan da bırak,karıma da haber salın şehit düştü diye,kısmetse ben 30-40 seneye kadar dönmem !
Rehber deli toplar gibi hepimizi otobüsün içine sokuyor
Allahtan bu tip durumlara alışkın da bunalmıyor

Grubumuz enteresan
45 erkek,4 bayan
Bayanlara Türkiyeden çıkana kadar bir iltifat,bir iltifat
Onlar da bayan başına 11 erkek düşmesinin güzelliğini yaşıyorlar
Öyle ya
Baş taçlarımız,göz nurlarımız

Da...

İşin rengi Macaristana inince maalesef değişiyor
Çünkü artık kafamızdaki kadın tanımı değişmiş
Evet
Bizimkiler de kadına benziyor ama,
Tam değiller de gibi
Yani erkek gibi değiller
Ama kadın burdaki gibi bir şeyse kadın da sayılmazlar
Çok derin bir muamma
Hocayla 10 dk tartışıyoruz bunlar ne tür diye
İçinden çıkamıyoruz
Yazık diyoruz
Onlar da yaşasınlar işte

Rehber caddelerden geçtikçe sağımızdaki solumuzdaki tarihi binaları anlatıyor
Kimsenin ilgilendiği yok
- Ahan da parlamento binası
- Geeeeç
- E krallık sarayı ?
- Kralı gelsin tanımam
- Bakın yukarıda elinde başak tutan bayan heykeli var. Özgürlük anıtı
- Heykellerin içinde en başşaklısı buymuş demek ki !

Bir rezilliktir sürmekte ki sorun gitsin

Sağımız solumuz her tarafımız tarihle bezenmiş ama herkesin kafasında tek soru
- Striptiz dediydiniz de mi?
Rehber elindeki mikrofonla güya kısık sesle anons yapıyor
- Arkadaşlar,aramızda bayanlar da var. Mümkünse bu soruları otel de yanıtlayayım
Bayan mı var?
Herkes yeniden otobüsün içinde bayan aranmaya başlıyor
Kimse bizimkilere ihtimal vermiyor
- Yok kardeşim bayan mayan,kandırma bizi
- Hey allaaam !
Rehber inanılmaz inatçı. Macar tarihi konusunda hepimizi uzman yapmaya kararlı.
- Burayı Romalılar istila etmiş
- İyi
- Sonra Atilla gelmiş
- Heyooo,Atilla Atilla
- Sonra Moğollar Cengiz Han gelmiş
- Cengiz han,Cengiz han. Başımızın üstünde yeri var
- Ama katliam yapmış
- Neeee ? Macar kadınlarını da mı öldürmüş ? Yuuuhh,yuuuhhh
- Sonra Osmanlılar var,150 sene
- Miladi takvime göre mi hicriye göre mi?
- Höönnh ? Ne fark eder yahu ? Neyse sonra Hitler işgal etmiş
- Kim kalmış işgal etmeyen?
- Ruslar
- Aferin efendi millet
- Ama onlar da işgal etmiş,katliam yapmışlar
- Bir tarafta Nataşa,bir tarafta Macar kadını. Hangi tarafı tutsak ki?
- Hay ben sizin tarih dinlemenize !
Rehber bile sinirlenmişken,otobüs daracık sokaklardan geçip,Ramada otelinin önünde duruyor. Ufacık bir otel. Ama karşısında küçük bir cafe ve cafe de oturan Macar kadınları var
- İyi iyi,yeri iyi otelin. Merkezi
Beğendik oteli
Hocayla birlikte lobiye girip kendimizi koltuklardan birine atıyoruz
Hoca kabusum olmuş durumda
İngilizce bilmediğinden yanımdan 30 cm den fazla uzaklaşmıyor
Ayağa kalkıyorum o da kalkıyor
Oturuyorum,o da oturuyor
Bir şey değil,tuvalette ikimizin ne yapacağı bayağı meçhul
Garson lobide yanımıza geliyor ne isteriz gibisinden
Eh,yol yorgunuyuz,sersemlemişiz,Türkün aklına ne gelir
Hoca yüksek sesle söyleniyor
- Çay !
Garsonun suratı bir anda değişiyor ki manasız
Rehberin tepeden aşağı zıplayarak gelmesi görülmeye değer bir hareket olarak akıllarda yer ediyor
- Çay demeyin,burda çay demeyin
- Niye len ?
- Çay macarca da kız demek
Anaaaaaa !!!
- E o zaman ben açık çay alayım. Ehi ehi
Rehber garsona ti mi bir şeyler söyleyip savuşturuyor ama bitik vaziyette
Check in yaptırıp odalara gidiyoruz
Hoca peşimi bırakmamakta kararlı
- Hocam bakın benim ki 307,sizinki 329. ben iki kişi kalıyorum siz tek kişi. Haydi herkes evine
- Olsun ben respsiyonla konuşurum,beraber kalalım
Ulen benim macaristan da beraber kalmak için değişik kişiler konusunda beklentilerim var. Ama hoca bunlara dahil değil
Söylenip odaya gidiyorum,kapıyı kapıyorum
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
İlk gece yemek otelde
Gavur ellerde ilk yemeğim
Çok heyecanlıyım
Palas pandıras aşağı inip masaya oturuyorum.
Hoca da beni görünce saklandığı yerden çıkıp masama çöküveriyor
- Aaaa,siz de mi burdaydınız?
- Aaaaa !!!!
Ben bittim ben
Hocanın aynı sandalyeyi paylaşsak mı acaba şeklindeki sorularını savuşturmaya çalışırken şak diye garson önüme çorba koyuyor
Çorba dediysek kasesi tanıdık o yüzden
Su berraklığında bir sıvı,dibinde 6 – 7 adet yemyeşil bezelye,biraz da şehriye
Bir kaşık alıyorum,hoşafın çorba yapılmış hali,bezelyeler de çiğ
Ben mendel kanunlarıyla boğuşurken gruptaki takıyye bölümünden sesler yükseliyor
- Domuz vardır kesin bu çorbanın içinde
- Len ne domuzu ? Şehriye ile bezelye işte
- Domuz bezelyesidir
- Hey allaaam. Al,ana yemek geldi. Balık. Buna ne diyeceksin ?
- Domuz balığı
- E tatlı böğürtlenli cheesecake ?
- Olsun,beni cakeliyorsunuz. Domuz böğürtlenidir !
Ölür müsün öldürür müsün ?
Doymadan masadan kalkıyoruz. Kalkıyorum diyemiyorum,çünkü hoca koala gibi sarılmış durumda. Ulen ben kafamdaki aksiyonları sırtında çocuğunu taşıyan koala gibi nasıl yapacağım ki?
Bunalıyorum
Hem de harbi bunalıyorum
Sigara isteği vücudumda yükseliyor
Ani bir kol hareketi ile hocaya yukarıyı işaret ediyorum
- Hocam,macar kuşu !
- Nerde ?
Tüüüüyyyyy
Otelin kapısından kendimi sokağa atıyorum
Ohhhh
Otelin önünde sağ tarafımda bir kalabalık birikmiş
Göz ucuyla bile bakmıyorum
Hiç umurumda değil
Paketten bir sigara çıkarıp ağzıma yerleştiriyorum
Çakmak nerdeydi yahu !
Sağ yanımdan bir kol uzanıp sigaramın ucuna çakmağı tutuyor
Tam eğilip yakacakken bir çakmak daha uzanıyor
Bir tane daha
Nooluyo len derken 40-50 kişilik bir grubun ortasında kalıyorum
Şey len bunlar
Şey !!!!
Anaaaa,hepsi GAY valla

Bir anda mıncıklanma pozisyonuna geliyorum
Sigaram istem dışı yakılmış ama vücudumda yakılmak üzere
Ulan ???
Striptiz derken,macar kadını derken...
Ava giden avlanmak üzere
Canhıraş rehbere bağırıyorum
- Abdullaaaaaaah
- Neeeeeee
- Namusum gidiyor,yetiş
Yaklaşık 24 saattir dibimde olan ve asıl şu an yanımda olup da münasip yerlerimi koruması gereken hoca lobinin camının arkasından beni seyrediyor. Rezillik valla
Rehber koşarak çıkıyor dışarı, kalabalığın arasından güç bela çekiyor beni
- Bu ne rezillik be?
- Söylemeyi unuttum valla pardon
- Neyi ?
- Önümüzdeki iki gün Budapeşte de uluslararası gay festivali var
- Ne ?
- Uluslararası gay güzelini seçecekler
Amanıııın !!! Az kalsın Miss Gay 2008 seçilmek üzereydim.
Hoş ülkem açısından bir başarı olacaksa,razıyım.
Düşünsenize,birinci seçilmişim
Üstüme sünnet kurdelesi gibi takmışlar
Röportaj yapıyorlar beni tanımak için
- En sevdiğiniz yemek ?
- Kikir. Man a man !!! Aha aha aha
Ülkeme canım feda
Ama sadece canım feda !

Ben ürkek bir kuş gibi lobide titrerken bizim grup ufaktan geçmiş olsun dileklerini sunuyor. Hoca bu sefer biraz mesafeli
- Ne oldu hocam ?
- Ben seni erkek bilirdim Alper bey !
Hey allaaam
- Hocam ben orada ülkem için yarışıyordum !
Rehber herkesin toplanmasından istifade konuyu anlatıyor
- Arkadaşlar,uluslararası gay festivali var. Biz Türklerde el ele,el omuzda gezmeyi çok severiz. Yapmayın. Bugünlerde direk olarak gay sayılırsınız
- Olsun,üç gün sonra gideceğiz
- Adilik etmeyin,ben burada kalacağım. Adımı çıkarmayın
Göz ucuyla dışarıdakilere bakıyorum. Neşe içinde bir yere doğru yürüyüşe geçiyorlar

Ulan iki dakikada unuttunuz beni di mi ?

Canım sıkkın lobide dururkene rehber yanıma yanaşıyor
- Gece siz de striptize gidecek misiniz ?
Ahan da budur
- Gelmem mi ?
- Yanınızdaki bey?
- Hocam siz ?
Hocanın asık surat daha bir asılıyor
- Ne yapıyorlarmış orda ?
- Aç aç hocam sizin anlayacağınız !
- Haaaaa,geliyim bari. Madem ısrar var !
Vaaaaaaay !!! Hoca nezaketen gelmeyi kabul etti.
Etti de kafamızda soru da var
- Şimdi burada sadece kadınlar soyunup dans edip iniyorlar mı?
- Yooo ! Özel şovlarda var
- Nası gibi mesela ne yani oluyor da neden özel şov oluyor mesela ?
- Galiba bu akşam lezbiyen şov var !!!!
- ????????

Macar kadını !
Soyunan macar kadını !
Soyunan iki adet macar kadını !
Lezbiyen şov sunan soyunan iki adet macar kadını !

Tanrı var
Gerçekten var ve Türk erkeğini de seviyor

Devamı mı ?
Sonra :D

9 yorum:

Adsız dedi ki...

başaklı kızıma laf yok ülemm..
o ööle hülyalı romantik..
duruyo tepede..
hem onu macarlar yapmış..
altına özgürlük heykeli gelemeden ruslar gelmiş işgale..
onşar takmış.. plaketi..
ruslardan kurtulana kadar ele geçirememişler bi daha.. =P

he.. arada çaktırmadan tarihi de sıkıştırmışız..

yemek bölümüne bittim..
=P
konsome o bi kere..
adı çağırışımlı hoş bir yemek türüdür.. harcama yani.. malzeme verebilir =P....

evet.. bekliyoruz devamı..
çarpıtılmamış.. saf.. xy gözüyle..
bir gezi yazısını bi daha nerden buluruz..
=)

ama..
sen o 4 hatunla beraber..
tüm türk kadınları harcarken..
herhalde..
macar blou açmaya karar verdin.. sonra da unuttun derim =P

atalet

Kedi Narnia dedi ki...

yav benim işe gitmem lazım şimdi,
ama kaldım pc başında bir elimde kahve seni okuyorum ve patladım okurken... şimdi ben sana demiştim dimi daha öncesinde sende şeytan tüyü var diye... macar hatunlar hakkında çizdiğin bu senaryoya kızamıyor len erkek milleti işte diyemiyorum şiştim çünkü gülmekten :)))

birde neden erkeklerde lezbiyen kadın takıntısı var? yani iki gayi seyretmek o kadar cazip değilken neden iki kadını seyretmekten fena halde keyif alırsınız?

macar hatunları sonrasında türk hatunlarına kadına benzer bişey dedin ya tüm kadınlık duygularım kabardı haberin olsun

benim bittiğim ana gelince vatan için canım feda ama sadece canım feda bölümüydü :P

Adsız dedi ki...

Az kalsın gavur ellerinde kaptıracakmışız seni ..
Gay'ler, lezbiyenler derken ..
Bu ikisinin ortası bi aksiyon oldu mu onu merak ediyorum şimdi :)))
Sünnet çocuğu kurdelesi gibi bir nişane takmalı sana :))
Kim bu kadar büyük bir fedakarlığı göze alabilir canım ?
Alpeeeer yeni gezi var mı ?
Varsa nereye :))))

Adsız dedi ki...

hakikaten bi grup gay tarafından sigaran yakıldıysa, sen de o yeşil gözlerini kırpıştırarak hocayı aradıysan.....
vallaha da çok gülerim ben buna.
gözlere şenlik onca macar kadını-kızı falan dururken sen talep görmüşsün ya.... 8)))))
merakla bekliyciiiz efem devamını.

Oya dedi ki...

o zaman neymiş alpernatif efendi:
"geylerle dalga geçmeden önce, gey oldum değil, gey olucam" denmeliymiş :)

veee..
tansiyonu serinin 2. yazısında bile böyle tavanda tutabilmenden ötürü,
helal olsunu hak ettin vallahi..

en yakın kız arkadaşım,
iş için rusya'ya gitmişti..
kalabalık bir gurup..
misafir eden firmanın yetkilileri,
gece planlarından bahsederken:
"gece striptiz kulübüne gidilecek.. beyler için bayan striptriz kulübü, bayanlar için erkek striptriz kulübü.."
arkadaş geldiğinde olayın detaylarını telefondan alma şansına ulaşmıştım..
bakalım, hanımlarla ile ilgili olan kısmını da serinin 3. bölümünde senden öğrenebilecek miyiz?
eksik kalmamak lazım di mi?
sabırsızlıkla bekliyorum :)

hamiş: vayemciey de koptum alper.. sen çok yaşa e mi? :)))

Oya dedi ki...

ay bak aklıma ne geldi?
uleyn sizi yanlışıkla striptiz barı diye,
mavi istiridye barına götürecek olmasınlar?
:) ehehhehehe

ya lütfen öyle olsun..
ve eğer öyle olmadıysa,
hikayenin bir de o versiyonunu yazar mısın Alper?
noooğğluuuuğğrrrr?? :)

dıt dırı dıt dıt dııııtttt.. :)))

Adsız dedi ki...

Burda gülüyorum yazdıklarını okuyunca ..
Bir de yorumlarını görüyorum dolaşırken ..
Onlar da ayrı güzellik :))

Sağol Alper yaa :))

Adsız dedi ki...

:D hey gidi gozunu sevdigimin gavur memleketi
bu adami tanriya da inandirdin yaa...
Artik olsem de gam yemem...:)

Alper...
Su anda yaban ellerdesin
macar-turk kadin kiyaslamana
bisey demiyorum da...
Sen koluna 2-3 tane macar kizi takip getiremezsen
gorecem ben seni...
Yine kalacan bize
o zaman napcan bakalim ...

Hoca ariza...
Cok guldurdu beni...
Ay bi de niye bilmem
rehberin adi Abdullahmis ya
ona guldum yaaa :D
Hic ben oyle bi ad dusunmemistim ona niyeyse ...
Abdullah nidasini okuyunca koptum...

Hahah geyler ondan daha cok guldurdu ama :D ...

yaa bi de
iki kisilik odaymis ya senin ki ...
Eee hoca degilse
oda arkadasin kim onu da de bakim ?

e tabi ki beklemedeyim
buyuk bi heyecanla...

Allam birisi de
erkekleri yakisikli olan
bi memlekete gitsin yaa...
Huu komsular Italya'ya yolu olan varsa buradan bana haber etsin ...

Adsız dedi ki...

Açık çay espirisi cuk oturmanın ötesinde,bu kadar olur:)))))

Yani o nefis Macar kadınlarının arasına gitmek için bula bula gay festivalinin olduğu zamanı seçtiyseniz yazık olmuş o çift kişilik odaya derim ben:)))))

Gecenin bu saatinde böylesine gülen bir ben mi varım ne:))))