19 Ağustos 2009 Çarşamba

Geldim işte

Yok yok
Zeytinden sonra başıma bir şey gelmedi
Tecavüz edildiği ile kaldı
Gerekli yerlere de başvurmadım
Sonuçta tarafımdan yapılmış tahrik de var

Ama en çok ağırıma giden o tecavüzden sonra ne bir mektup,ne bir telefon geldi Zeytin’den

Bir günlük ilişki imişim onun için,bilememişim

Kısmet

15 gündür Tanrının unuttuğu Mersin’de “Kaynana resort hotel” deydim
Her şey dahil
Bu her şeyin içine kaynanam da dahil


Ne bir bilgisayara elim gitti
Ne bir telefona

Çok yorulmuşum

Dinlendim mi ?

Hiç bir şey yapmamama rağmen dinlenemedim

Ruhum yorulmuş

Bir de uykusuzluk bela oldu ki başıma anlatılır gibi değil
Gece ikiden aşağı yatmadan sabahları 06.30 da dikildim kalktım

Her dakika balkondan denize bakıp sigara içtim
Hani deniz insanı sakinleştirirdi ?
Hani huzur verirdi ?

Yokmuş öyle bir şey
YEC in yanına gidip okyanusa karşı puroda içsem gene de geçmeyecekmiş stresim
İnsan sıkıntılarını da beraberinden götürürmüş yabancı yere;Cezmi Ersöz’ün buyurduğu gibi

Sonuçta gittim geldim gene kürkçü dükkanına
Bütün dertler beni beklemiş 15 gün boyunca sıkılmadan

Eh
Hayat benim hayatım
Haliyle dertler, üzüntüler, neşeler de benim

Taşıyacağız bakalım

11 yorum:

Çağlar dedi ki...

ben sorduğumda demiştin ki, insanın kalesi kendi içidir. bunu çevirip şu şekilde de okuyabiliriz: insanın zindanı da kendi içidir.
hatta nereye gidersen git kendini de birlikte götürüyorsun, şehrini içinde götürüyorsun bu anlamda. yersen. (bunu sana değil, hepimize söylüyorum tabii ki)

hoşgeldin ama, bu önemli olan.

.. dedi ki...

hoşgeldin.
8)

uctemmuz dedi ki...

ay doğrudan söyleyeyim Alper, gittiğinden haberim yok idi. Çünkü ne blog ne bişey bakabildim ben. her şey bitti geçti derken, yeniden hastanede bulduk kendimizi. her neyse, arada bir kendi bloguma gelip 2 saçmalayıp gidiyorum.
şimdi azıcık izinliyiz, arkadaşlarım ne alemde deyip sayfa dolaşıyorum.
güzel bir hismiş. iyi geldi.:)
hoşgelmişsin.

oya dedi ki...

söylemesi kadar kolay değil biliyorum..
ama bir şarkı koydum ben biloğa..
şebo'dan sil baştan..
bilirsin..
bi dinlensene natifcan..
zira, o yükleri taşımak "zorunda" değilsin..
eğer eziliyorsan altında..
emiyorsa soluğunu..
yavaş yavaş tüketip,
yok ediyorsa seni..
çok geç olmadan..
sil baştan başlamak gerek bazen..
hayatı sıfırlamak....

hamiş: hoşgeldin ;)

Sevgi Gibi dedi ki...

beyin transplantasyonu çözüm olabilir :)
Hoşgeldinnnnnn.

beyaz gelincik dedi ki...

denize bakıp sigara içmek ,
nereye gidersen kendini götürmek,
hoşgeldin alper...

Adsız dedi ki...

hoşgeldin
diyeceğim nisbet gibi olacak sanki..

=)

atalet..

bitti dedi ki...

hoşgeldin yaaaarrrrr
yüreğime
elalem ne derse desin hade hade hade hade hadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:D

hayatgibi dedi ki...

gitmek gitmektir boş ver..
iyi gelmiştir..
az da olsa..

ama çok ara verme bir daha..

Ece dedi ki...

Belki de gittiğin yer yanlıştı??

Sevgiler

Şarküteri dedi ki...

Alper hocam, okayanusa karşı proyu bilemem ama okyanusa karşı başka birşey var. Jamaikalılar pek bir seviyor. Rahmetli Bob Marley' de ondan kullanıyormuş :) Sen gelseydin bir denerdik beraber. Stresi mitresi alıyo diyolar.