20 Ağustos 2009 Perşembe

Erkek Dekoltesi Bir Başka Olur




Nasıl olur bilmiyorum
Ama olması lazım

Kadın hayatın her alanında erkeği erkek yapan konuları işgalle uğraşıyor

Efendim, kravat erkek işi değildir,biz de takarız
Vay efendim ayakta işemek erkeğe mahsus bir durum değildir,ahan da böyle bir alet çıktı, hooooop biz de beceririz
Vay vay efendim sakalsa sakal, bıyıksa bıyık; kıl tüy bizde de var, gerekirse kesmeyiz
Dövme yaptırmak güç gösterisi mi ? Al sana tatüüüü
Ahan da şu, ahmayan da bu

Bize ait ne varsa elden gidiyor
Çocuk yapımında bile erkeğin araç olarak kullanılması işi ortadan kalkmaya başladı
Bankaya gitmeden internet üzerinden hesap alışverişi gibi
Git sperm bankasına, al istediğin malzemeyi, hoooooop oldu sana çocuk
Erkeğin hayattaki en büyük duruşu da yıkıldı yani
Öyle eskisi gibi oturup övünmek yok artık erkeklikte
“Bu çocuğu yapana kadar kaç saat uğraştım biliyor musunuz ? Breh breh Bertolt Brecht”

Ve işin en kötüsü kendileri erkeklik alanımızı işgalle uğraşırken bizi de kendi alanlarına çekmeyi iyi beceriyorlar

“Ay yemek yapan erkeklere bayılırım, çok seksi olurlar”
Haydiiiiiii, seksi olacağım diye gereksiz bir yemek yapma debelenmesi
Hani o duruma getirildik ki “yemekteyiz” programına çıkan erkeklerin alayı birer seks tanrısı olarak posterlerle duvarları süsleyecek
“Ay benim erkeğim bakımlı olmalıdır,kendisine özen göstermelidir”
Vay vay vay. Peelingiydi,manikürüydü,pedikürüydü uğraş dur
“Aman küpe erkeğe yakışır”
Git kulağı da deldir
“Ben erkeğin hassas ruhlu olanını severim”
Hadi bakalım. İşin yoksa git ağlangaç filmleri bul. Öpüşme ve ayrılık sahnelerinde gözlerinden iki damla yaş yeni peeling yaptığın elmacık kemiklerinden solaryumda yaktığın yanaklarına doğru kaysın

Ulan kadın erkekleşirken, erkek ne olduğu belirsiz bir yöne doğru çekiliyor
Ve bir allahın kulu da ortaya çıkıp “nöööölüyö len” demiyor

Eskiden bir Kadirizmimiz vardı iyi kötü
Burcu burcu bilekse bilek, yürekse yürek kokan
O da ortalıklardan kayboldu

Kıldı tüydü derken garip bir cins olduk çıktık nihayetinde

Va tamamen kadınlara yönelik bir konuya da en nihayet balıklama daldık a dostlar

Erkekte dekolte !

Ne bu şimdi ya ?

Bir saattir vicuduma bakıyorum, ulan ben neremi açabilirim diye
Aklıma gömleğin ikinci düğmesinden başka yer gelmedi
Onu açtım
E ortada ne dimdik duran bir meme var, ne de hoş bir meme çatalı
Üç-beş tane tüy bağımsızlıklarını ilan ederek fırlayıverdi dışarı
Onlarında yarısı yaş icabı ağarmış
Ben bile beğenmedim dekoltemi

Başka neremde var gösterecek çatal
Hah
Eğildim şöyle gömleği hafif toplayaraktan yere doğru
Tamirci çatalını gösterdim ufaktan etrafa
Da
Kadınlara dekolte yapalım derken erkek ilgisi yoğun bir akım yakaladım bir anda

Ulan neremi açsam kadınlara hoş bir dekolte yakalayacağım ?
Pantolon fermuarı ?
Yok
Eskiden de kravatımı montun fermuarına sıkıştırırdım,tehlikeli bir dekolte benim için

Bacaklarımı gösterecek bir dekolte ?
O da olmaz
Ağda yaptırmam lazım

Şuydu buydu derken en nihayetinde girdim internete
Gugılladım erkek dekoltesi görsellerini
Ahan da buldum bir sırt dekoltesi

Savulun bre kadınlar
Bundan sonra biz de varız dekolte yarışında

Komik diyeni cırmalarım valla

12 yorum:

.. dedi ki...

8)))
şekerim (dekolte mekolte diyince, hitaba biraz cilve katmak istedim)
erkek kısmısının şimdiye kadar gördüğüm en yaygın dekolte kullanımı kafada oluyor. alın üstü bölgede bir açılma bir açılma....
alayınız dekolteye eğilimli.
ha, bahse konu kişi brusvils ise lafım yok ama değilse şunu söylemek isterim:
ben erkekte dekolte sevmem.
illa kadından üstün bişeyimiz olsun derseniz kas yapın.
açsanız da açmasanız da işe yarar 8))
imza: gömlek altından belli olan kol ve göğüs kasları düşünüp çapkın çapkın sırıtan dekolte sever bacın.

Adsız dedi ki...

ay bir iki yanlışı düzeltmeden yorum edemem..
ama dekoltenin suyunu çıkarmışın demiyeceğim korkma..

bi kere.. tatüüü..
öyle erkeğe has bişi değil..
kadında da var antik çağda..
sonra.. küpe..
erkekte biz istedik diye değil..
korsanlık günlerinden kalma..
kefen parası niyetine.. takılan bi altın halka..

sonra..
erkeğe dekolte ne gerek..
aman hatta lütfen örtsünler göğüs dekoltelerini..
çatalları da..

saklanbacım beni bitiren yorumunda.. demiş işte..
kas yapın kardeşim abartmadan..

bira göbeklerini indirin..

yeter.. çok bile..
düşün ki bu bakımsız halinizle bile.. alıcınız çok..

bi de.."Kadın hayatın her alanında erkeği erkek yapan konuları işgalle uğraşıyor" bunu gözden kaçırmadığım gibi..göz ardı da etmeyeceğim.. bilesin..

atalet..

Adsız dedi ki...

hiç gülümsememişim..
o zaman da sanki hırsım varmış da senden almaya kalkmışım gibi olmuş..

şuraya =) =9 =) =P =) gülümsemeleri.. aralar serpiştir dilediğince.. =)

ve resmi beğendim =P

atalet

alpernatif dedi ki...

saklanan bacım
şekerim diyince,yazının sonunda cırmalarım dedik diye nooluyo dedim bir anda
ama cilveyse olur :)

ya aklıma geldiği halde yazmadığım dekolteyi ucundan kıyısından nereden buldun ?
ama seksi oluyor değil mi kel erkek :D
bi de
anacım,kası kim kaybetmş de biz bulmuşuz
1 ay vicut salonuna gittim
önce memelerim büyüdü :))

ataletim
:))))))))))))))
tatü
biliyorum
küpe
biliyorum
çatallar
biliyorum
kas
bilemiyorum,kasmak lazım
o cümle özellikle seni kıpırdatmak içindi
biliyorsun :)))))))))))

veeee
resim de sizler için tabi ki

bitti dedi ki...

bu yazı derin ve çok derin daha da bi derin yorulası
=))
ben kadının erkeğin alanlarını işgali konusunun şööle kenarından halıya basma ulannnn modunda geçiorum=)
dekolte
erkekte dekolte olmaz
ama bunun nedeni erkeğin bakılası yanlarının olmamasından kaynaklanmıor
onlar zaten her daim her yerde soyunabilme kapasitesine sahip
şimdi ben bi erkeğin göğsünü görsem noolcak kim istese görür zaten
ama hatun kısmı ööle mi
diil
olabilirliği az olan durumlar her zaman ilgi çeker
der
noktayı koyar giderim.
tık
tık
tık
tık
(ayak seslerim)

=)))))))

Sevgi Gibi dedi ki...

Ülen sen çarşaf bile giysen hoplatırsın yürekleri beeee.
ne alaka?
bilmem :))

Ece dedi ki...

Hayır, hiç komik değil!! Çok üzücü hâttâ. Delikanlı bi vinç çengeline takılmış galiba..

Kas yapmaya devam..

Şarküteri dedi ki...

Bu resimdeki kardeşimizin ceketi yırtılmış gibi duruyor. Orjinal olarak dekolte için kesildiyse o zaman olmamış diyeceğim. Kat kat lahana gibi. Kış olsa parkayı da kesecekler yani.

Gergin dedi ki...

Köprücük kemiğiyle omuz bağlantısını ortaya koyan,
artı,adonis kaslarını ortaya
çıkaracak (varsa tabi) şekilde
yarısı kesilmiş tişörtten
daha öte erkek dekoltesi
tanımam.
O yüzden Bitti'ye de katılmıyorum.
...
Her zaman dediğim gibi..
"Bir şey biliyorum da söylüyorum."

.. dedi ki...

bir üst kattaki beyefendi adonis kası demiş, şimdi gel de katılma!
ben fazla edepsiz görünmemek için bahsetmemiş olsam da kendisine kesinlikle katılıyor ve EVEET diyorum.
saygılar efem.

bitti dedi ki...

gergin hocam bi kerede katıldığınızı görsek
bence de erkeğin bakılası yanları var
ama bence onlardan dekolte olmaz
=))

Gergin dedi ki...

Bitti;
Sana katılmadım ama
niye katılmadım bi sor.

Hem senin üst katındaki
hanfendi bana katıldığına
göre benim söylediklerimin
katılınası şeyler olduğu,
buna göre de seninkilere
katılınmamasının gayet doğal
olduğu gerçeği ortaya çıkmıyor
mu?
Sorarım size?
(Biraz TV de tartışma programı
gibi mi oldu ne?)

Amaan neyse ne..
Başlıcam şimdi bu yoruma ama
ha..
Katınılası filan derken dilim
damağım dolaştı;az daha kaskatı
katılıp kalacaktım gerilmekten.
Bu ne ya..
Bak vallahi şuraya adonis kaslarımın bir fotosunu koyarım,
bak o zaman dekolte nasıl
olurmuş görürsün..
Adamı internet Mahir'e çevirip
maymun etmeyin canım!