5 Şubat 2009 Perşembe

Victoria,Unut Beni




Tamam
Üstüme çok gelindi açıklıyorum
Spice girls grubunun dağılmasına sebep benim
Evet
Victoria (ki aramızda ben ona vicks derim) ile kısa süren bir ilişkimiz oldu
Kısa dediysem,öyle kısa değil
Yani kısa değil,anlayın işte

Neyse
Bunlar grup işinde,
Turneler felan
Tanıştık
İlişki ilerledi
İlerledi
İlerledi
İlerledi
Sonra bir şeyin farkına vardık
E bunlar spice girls
Yani baharat kızlar
Hadi baharat kısmına bir zararım dokunmadı
Severim acıyı
Ancaaaaaak.................

Malum sebepten aldı bunları bir düşünce
Dedim ki grubun ismini değiştirelim
İsminiz şen dullar olsun
Olurdu olmazdı
Halkı kandırmayalım dediler
Dağılalım

Bu sefer bir üzüldüm,bir üzüldüm
Durduk yere grubu dağıttık

Dedim ki Türkiyede grup kuralım
Onu da yanlış anladı

E kardeşim
O olmaz bu olmaz

Hadi len dedim
Arkamdan sori mori bir şeyler söylerken çarptım kapıyı çıktım
Bir iki ay sonra Davidle (aramızda deyv demem,hiç bir şey demem,tanımam) seviyeli bir ilişkileri başladı
Eh bize susmak düşer dedim

Amaaaaa
Sen basın toplantısı yap
Kalk beraber tatile gittiğimiz Amasra’da çektiği fotoğrafı göster
E bir yere kadar

Vicks
Canım
Bak eski günlerin hatırına canım diyorum

Lütfen artık kocana dön
Beni unut
Farkındayım beni unutmanın nasıl bir acı olduğunun
Ama olanla ölene çare olmazmış
Hem bak kocanda fena adam değil
Fitbolcu,eli yüzü düzgün,helal süt emmiş
İşinde gücünde bir adam
Tamam ben değil ama
Kendince bir karizması var

Hadi canım
Hoppala paşam malkara keşan

4 yorum:

geçkalmadımki dedi ki...

n'apsın kızceğiz.. zaman tanı Ona.. kırıcı olma... yazıktır...

Adsız dedi ki...

olur olur..
kızlar da bi gün paşa olur..=P
hatta gkb de olur..

da gruba takıldım ben
hani dursunla temel.. içmiş içmiş..
dursun ben grup isterim demiş..
temel de e iyi olur nası olcak demiş....


atalet =P

sak... dedi ki...

şimdi allah var, senin hanım bundan güzel.
lakiiinnnnn,
buna da kırıcı olma fundamın dediği gibi. zaten eridi gitti bi deri bi kemik kaldı garibim.
orda burda elinde senin resminle dolaştığına bakılırsa, yakında amasrada bulurlar bunu bi köşede.

Dolphinblue dedi ki...

hahahahaha yağmasanda gürlüyosun heee! nice! :P