17 Eylül 2008 Çarşamba

You can touch this

Şimdi efendim

Bugün ki konumuz şu

Bir erkeğe dokunuşunuz acaba erkekte nelere yol açar
Ve erkekler bu dokunuş itibarı ile kaça ayrılır

Ruhuna felan dokunmaktan söz etmiyorum
Baya,aleni fiziksel olarak dokunmaktan bahsediyorum

Mesela bir (A) erkek kişisini ele alalım
Arkadaş olarak görüyorsunuz
Ama sadece arkadaş
Ve sohbet felan esnasında bu kişinin koluna veya vicudunun herhangi bir yerine temas ediyorsunuz
Niyet dostça
En azından kadın açısından durum öyle

Neden ?
Çünkü kadınımız dokunmayı seven bir kişi
Vardır öyle insanlar (Kadın diye ayırmıyorum)
Konuşurken,bir şey anlatırken illa ki karşısındaki insana dokunma ihtiyacı hisseden

Buraya kadar her şey iyi

Pekiiiiiiii
Siz dokundunuz da,acaba karşı tarafta sizin temasınız nasıl bir tepkimeye yol açtı ?

Hiç bir şey olmuyor
Sizin dokunmanız erkekte sanki sinek konması ya da ne bileyim efendim rüzgar çarpması gibi gereksiz oluyor
Yani erkek hiç bir şey hissetmiyor

Biz bunlara GAYDIRI GUPPAK diyoruz

Lan,kadın sana temas ediyor ve sen hiç bir şey hissetmiyorsun ?
Yetiştirilme tarzına aykırı bir kere
Ne işin var bu konuda ve blogda ?
Çık len dışarı !

İbiş !!!


Neyse efendim
Şimdi yeni bir erkek (B) kişimiz var
Temas sonucu dönüp gülümsüyor
Yani en azından tepki veriyor
Ama bunun dışında bir şey yok
Hatta içinden “ah canıııııım,canım arkadaşım benim” felan gibi bir şeyler de söylüyor
“Aman iyi ki temas etti de arkadaşlığımız pekişti” diye de düşünüyor


Bu erkek kişisi tam sınırda olan kişilere örnek
Erkek ama her an meyil edebilir
Sürekli olarak kafasında “ulan aslında kadınlar haklı,dünya onlarsız ne kötü,onlar bizden üstün galba” felan diye de düşünür
Kendi bilmez ama tehlikededir
Bu kişileri ayıplamadan elinden tutup (yalnız tutuşu uzatmamak gerekir,dediğim gibi tam sınırdadır) errrrkek tarafına çekmemiz gerekir

Gel kardeşim (B) kişisi
Ne bu böyle ah canım arkadaşım ayakları felan ?
Erkeksin lan sen !
Ne o vicudundaki fazlalık ?
Ha ?
Hani sünnet oldun ettin
Rabbim sana böyle bir nimet vermiş,yazık değil mi len onu böyle kenarda kıyıda unutmak ?

Duruma göre gücün karanlık tarafına da kayabilir iyi tarafına da
Amaç kaymasını sağlamak,iyi ya da kötü
Di mi ama efendim !

Fena değil grubundan


Gelelim erkek arkadaşın (C) kişisine
Şimdi bu örnekte durum biraz değişiyor

Dokunduğunuz bölgedeki sinir ucu anında bir yumru oluşturur (traumatic neurinoma)
Ve bu yumru beyindeki çok önemli bir bölgeye haber gönderir
Bölge çok önemli

Pipi hareketlendirme bölgesi

Tamamen bir refleks hareketidir (bulbocavernous reflex)
Ani bir coşma sonucu erkek evlilik hayalleri kurmaya başlar
Kadın ona temas etmiştir ya,artık önlerinde hiç bir engel (hymen) kalmamıştır
Ya da örneğimize öyle görünür
Dünyayı bu kadın için yıkmaya hazırdır
Çok çocuk ister
Çok çocuk olunca sıkılır,başka temaslara gider

Bu örnekteki (C) kişisi nispeten zararsızdır
Çünkü niyeti ciddidir
Oyalama gibi bir niyeti yoktur,hemen evlenir
Eğer niyet ciddiyse bu adama dokunmakta kötü bir yan yoktur

Ve gelelim örneklemelerimizin en ciddi erkek kişisine
(D) kişisi

Atalarından genetik bir mirası vardır
Deri üzeri radar sistemi
Pipi hareketlendirme bölgesi zaten paydos yapmadan çalışmaktadır
Ve işlem tam tersine çalışır
Sinir uçları bölgeyi uyarmaz,bölge sinir uçlarını uyarır

Parapsikolojik olarak siz ona dokunmadan temasın geleceğini hissetmiş,hazırlanmıştır
Örneğin elini tutarak onu yanaklarından öpmek için uzandığınızda o sizi belinizden tutarak lüzumsuz bir yakınlık yaratır
Gerek ortam karmaşası,gerekse kabalık yapmama endişesi onun bu ceza sahası içi hareketini tersleme ihtimalinizi sıfıra düşürür
Şaşkın şaşkın bakarken o çoktan hamle yapmıştır

Hiç bir şekilde evlilik niyeti yoktur
İçinde “ev” kelimesi geçen cümleyle ilgisi “ulan kimin evine atsam” dan ibarettir
Toplum içinde tek yaşarlar
Ancak şaaaaans eseri emellerine ulaştıklarında kalabalığa ihtiyaç duyarlar
“Abi,eve bir hatun attım,vay anasını” diye başlayan cümlelerle,kabile içindeki yerlerini sağlamlaştırmak isterler

Bu tip kişilerin en sakat yönleri cinsiyet ayrımına da bakmamalarıdır
Kadın dokunmuş,erkek dokunmuş onlar için çok bir şey fark etmez
Çünkü pipi hareketlendirme bölgelerinin x miş,y miş,kromozommuş gibi gereksiz ayrıntılardan haberi yoktur

Azamiyetle uzak durulur

Genelinde de üç bacaklı pantalon giymeyi severler

İşte efendim
Erkek çeşitlemesi üzerine yapılan ana hatlar böyle bir şey
Tercih tabi ki hanımların

Aslında bu kadar seçenek olması da iyi değil mi ?
En azından kötü seçeneklerin yanında bizim gibi ehli namus erkeklerin kıymeti bilinir
Hem...

Aha !
Koluma dokundu !

Pepsi ?

8 yorum:

Dolphinblue dedi ki...

allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın alper! len kopardın ya yine burda beni :P

bahsedilen pipi hareketlenmeleri sonrasında bir daha erkek milletine parmak ucuyla dokunursam eğer ne olum len!

evde kalma sebebim sensin haberin olsun bu arada :PPP

Adsız dedi ki...

* “Elinizi onun dizine koyun. Böylece ona vücut diliyle, sakin ol komutu vermekle kalmaz, aynı zamanda “ben yanındayım” da demiş olursunuz.”

Tabii senin, “sakin ol” komutunu veya “ben yanındayım” mesajını o nasıl algılar?

Söyleyeyim.

Evliysen zaten fark etmez. Yani elini bacağına koyduğunu fark etmez.

Yok eğer sevgiliysen komut başka bir bir komuttur.

Beyne farklı gider yani...

Dize konan bir kadın elini, bir erkek beyni asla “sakin ol” diye algılamaz.

Ama belki işe yarayabilir...

Birazdan bir şeyler olabilir hissiyle...

Yine de bana sorarsanız trafikte onu rahatlatmanın başka ve daha risksiz bir yolu olmalı...

Hayır, durup dururken trafik yüzünden adamla yatmanın alemi yok da ondan...

ben demedim....
dilekönder demişti..
http://w9.gazetevatan.com/haberdetay.asp?tarih=20.08.2008&Newsid=194578&Categoryid=4&wid=58

ve..
ben dokunurum..
=D..
seni görüyorum demek gerek insanlara..
erkek de olsalar..
hele benim çevremde..
ağrılı sızılı ve hastalıklarıyla var olan insanların çokluğu düşünülürse..
seni ayrıca sen olarak görüyorum anlamında..
sosyal içerikli konuşmalar sırasında dokunurum..
ordan da bi alışkanlık
artık habire dokunuyorum..
=P
en son bi satış görevlesine dokununda.. fırça yedim..
çekirdekten..
=D..

sadece bir kere tacize uğradım..
=D..
ama dokunmanın yanı sıra canım da demiştim de.. ondan =D...


dokunmatik atalet...

geçkalmadımki dedi ki...

Aman tanrım, ne kadar aydınlandım.. ben dokunmayı çok sever bolca dokunurum sohbet ettiğim kişiye..dişi ya da erkek olmaları farketmiyor du.. ya "D" tipi biri çıkıverirse diye korktum şimdi..
neyse ki bu güne kadar genellikle Gaydırı Guppak'larla sohbet etmişim..

alpernatif dedi ki...

Filippır
Güzelim,ciddi ol
Burda bilimsel bir şey anlattık heralde
ala allaaa

Doktoğ civanım
Valla yazıda tıbbi terimler bulucam diye interneti gugılladım da gugılladım
Doğru,evliysen fark etmez
ama bir deney yapalım
evli bir erkeğin gözünü bağlayıp bir sandalyeye oturtalım
sırayla karısı da içlerinde olmak üzere 20 tane bayan dizine dokunsun
yemin ederim,bana 19 kişi dokundu der :D

Sevgili geç kalmadım ki
Aman diyeyim
(D) sadece üniversite de geçer nottur
Gerçek hayatta çok tehlikeli

Şarküteri dedi ki...

Abi oldu mu ya, bütün sırlarımızı veriyorsun hatun milletine. Şimdi bunlar dokunup dokunup oramıza buramıza bakacaklar karekter analizi için.

burdasaklaniyorum dedi ki...

heee.... her okuduğuna inanmayan biri olarak test etmek zorundayım.
etrafımdaki insanları ona göre ayıklıycam ki sakata gelmeyelim.
du bakalım.

Oya dedi ki...

e peki ben şimdi merak ettim natifcan..
sen hangi guruba giriyorsun??
amısın?
bemisin?
cemisin?
:)

Adsız dedi ki...

bi dokunuruz dedik dağıldın gene ortadan silindin alper..
=)
atalet..