1 Eylül 2008 Pazartesi

Erkeklerin Kale Önünden Kaçırdıkları % 100 Goller (2)



HANIM OKURLARDAN KİMSE KIZMASIN

BU YAZI TAMAMEN ERKEK MANTIĞI VE İÇGÜDÜSÜ (BASIC INSTINCT) İLE YAZILMIŞTIR

HALİYLE KONU SAPINA KADAR ERKEKSİ BİR KONUDUR

HATTA SIRF SAPINA KADAR DEĞİL, SAPI DA ERKEKTİR

HATTA ÇALAN MÜZİK BİLE ERKEKTİR,KOÇTUR,CANDIR

BAYANLAR TARAFINDAN SADECE BİLGİLENME AMACI İLE KULLANILABİLİR

ERKEKLER KILAVUZ OLARAK KULLANABİLİR

Asıl sorulması gerekli soruyu sevgili filippırım sordu :

hey hormon sen nelere kadirsin :) gecenin bi vakti nasılda döküyorsun adamları yollara :P harbiden ya bir erkek olarak cevap ver gerçekten değiyor mu bari onca çabaya? :P

İşte kadınca bir soru

Bir erkeğin düşüncesine asla sahip olmayacaksınız :D

O çaba illa ki sonunda bir şeyin ele geçirilmesi için gösterilmiyor

Her işe başlarken sonunda mutlaka kazanacağım diye başlarsanız,dünyada abaza diye bir şey kalmaz

Bizimkisi (yani abazalık) bir ruhtur filippır,ölmez

Bizi akla hayale gelmeyecek yerlere götüren işin sonundaki azıcık umuttur

O umut olmadan bir erkek yaşayamaz

Sen erkeklerin elinden o umudu alırsan sudan çıkmış balığa döneriz

Hayata küseriz

Yaşama anlamımız kalmaz

Bırak hayallerimizi kırma

Bırak umutlar içimizde yeşersin

Bırak let the sunshine in

Bırak filippır

Sen bu coşkulu ruhları anlayamazsın

Ve gene günlerden bir gün

Üniversiteden paldır küldür eve koşturdum

Valide bile şaşırdı

- Bu ne hız oğlum ?

- Anneciğim,anneciğim. Bana ihtiyacı olan bir kızcayız var

- Sana ? İhtiyacı ?

Yüzümü yana doğru eğip gözyaşlarımı saklamaya çalıştım

- Evet anneciğim. Benden bir iki yaş büyücük

- Büyücük ?

- Kızıl saçlı,diri vicudlu. Görsen nasıl sevimli anneciğim !

- Diri vicud ? Sevimli ?

- Evet,evet. Beni bu akşam evine çağırdı. Tandoğan da bekar evinde kalıyormuş. Sanırım akşam orada kalacağım !

- Kızın evinde ?

- Ziyadesiyle anneciğim

- Defol

Valide ister de ben defolmam mı?

Apar topar evden dışarı fırlayacağım,koluma yapıştı.

- Oğlum dışarısı serin. Tişörtle çıkma,üşürsün

- Gece orada kalacağım anne. Gerek yok. Görsen nasıl iyi birisi !!!

- Defol

Olmam mı?

Atlıyorum bir otobüse. Ne konuşsam,ne etsem curcunaları içinde çift otobüslü mesafeye koşturuyorum

Ev girişin altında

Olsun

Ev buldum,alttakini aramayacağım

Kapıyı ilk çalışta saçı ıslak,banyodan taze taze çıkmış başka bir bayan açıyor kapıyı

Vaaaaaaay

Ev arkadaşı

- F...... evde miydi ?

- Alper sen misin ?

- Hem de çok Alper’im. Acaip Alper’im geldi. Girebilir miyim?

- Geeeç !

Oh be

F....... içeriden koşarak çıkıyor. İki yanağımdan öperek “ hoş geldin” diyor.

Kızıl ki hakikaten kızıl. İnanılmaz güzel.

Gülümseyerek sanki senelerdir bu evde yaşıyormuşçasına rahat hareketlerle salona kuruluyorum

Şarap açıyor

Vaaaaaay

Klaslık var

Hem kızıl,hem klas

Kızılas diye bir kelime olur mu?

Olmaz mı ?

İki üç kadeh şaraptan sonra gevriyorum

Her şeyden konuşuyorum

Sanki dünya benim

Atıyorum,tutuyorum

Tutamadığımı o tutuyor

Yalebbim,ne kadar mes – udum .

Aklıma şükür duası etmek geliyor

Çaktırmadan ellerimi kaldırarak tanrıya biz erkeklere verdiği tüm nimetler için teşekkür ediyorum

Koltukta yanımda oturuyor

Gülümsüyor

Her şeye gülümsüyor

Biraz daha sokuluyor

Artık elimde ne varsa döktürüyorum

Sahneye çıksam paraya para demem

Süper komiğim

Biraz daha sokuluyor

Azıcık daha şarap alıyorum

Yüzünü yüzüme yaklaştırıyor

Sihirli an

Bir şeyler söyleyecek

O kızıl saçların altında iki çift çok güzel gözün altında çok biçimli dudaklar aralanıyor

- Çok tatlısın

- Tatlıyım he mi ?

- Çooook . Ama kötü bir ilişkiden yeni çıktım. İçim çok buruk

Vaaaaaaaaay

Bir erkek daha ne ister?

Tamir edilecek bir kalp :D

- Senin gibi bir kadını mı kırdılar ? İnanmıyorum

- Yalan söyledi bana

- Şerefsiz

- Meğer başkasıyla da berabermiş

- Onun bunun çocuğu

- Oha !!!

Hakikaten oha yani

Çok ileri gittim ama hala gülümsüyor. Peki... Eski erkeği kötüleyerek yerine geçme planı şu an askıya alınmak zorunda. Durman gerektiği yeri bil. Ama onun da güvenini kazanmam lazım.

- Ben senden bir şey gizlemek istemiyorum F.......

- Gizleme Alper

- Sana sonradan yalancı çıkmak istemem

- Çıkma Alper

Dudakları teeee benim dudaklarımın oralarda.

- Benim....

- Evet Alper

- Çıktığım var

- Neeeeee ?

Aaaaaaa ?

Nooldu yahu ?

Hani dürüstlük,doğruluk şu,bu ?

Kızıl saçlar anında benden üç km öteye taşınıyor

Lan ne oluyor ?

Koltukta yanına yanaşıp elini tutmak istiyorum,ayağa fırlayıp kapıyı gösteriyor

- Çık Alper !

- Nası ya ?

- Çık evimden. Hem birisiyle berabersin,hem bana geliyorsun !

- Yahu izah edeyim !

- Çıııııık

- Yahu dışarısı çok soğuk. Bari arka odada yatayım ?

- Alper ........ Git !

- Arkadaşınla sohbet etsem ?

- Defol !!!!

- Anneme çok benziyorsun biliyor musun !

Arkadaşlar ben salağım

Hakikaten su katılmamış salağım

Sana ne lan doğruluktan dürüstlükten ? Ha, illaki doğruları söyleyeceğim diyorsan sabah olduğunda ne anlatacaksan anlat.

Keriz gibi gecenin bilmem kaçında sokakta tişörtle kalakalıyorum

Cebime bakıyorum,üç kuruş para var

Otobüse yeter

Durakta yarım saat bekliyorum,karşıdaki taksi durağından bıçkın şöförün biri sırıtıyor

- Birader bu saate otobüs mü kalır ?

- Kalmaz mı ?

- Kalmaz

- Üç kuruşa nereye kadar götürürsün ?

- Taksimetreyi açarım,gittiği yere kadar

Çaresiz kös kös oturuyorum taksinin önüne

Adi herif gece tarifesinden de açıyor

- Yahu bu tarifeyle duraktan öteye gidemem ki ?

- Ben anlamam. Paran yoksa dolanmasaydın gece gece

Haklı

Öyle ya !

Tandoğandan meclisin önüne kadar falan geliyoruz ite kaka

Zırt diye duruyor

- Buraya kadar

- Yahu eve götür de orda vereyim üstünü ?

- Yemez anam. Öyle deyip kaçıyorlar. Yalan söyleyenleri sevmem.

Ulan başıma ne geldiyse doğruculuktan geldi,herifin ettiği lafa bak

Boynumu büküp gerdan kırmam da bir işe yaramıyor,iniyorum taksiden

Evle indiğim yerin arası yaklaşık üç kilometre

Gece ayaz

Ve ben de sadece tişört var

KIÇIM DONDU

İki gün hasta yattım

Anlayana öğütler

Zamparalığa gidiyorsan kalın giyineceksin

Hani derler ya,arkana kalın bir şeyler al diye,aynen öyle

Parasız zamparalık olmaz

Her şeyi geçtim,arka cebinizde,çorabınızda,donunuzda en azından bir taksilik para duracak

Zamparalık yaparken çok fazla içmeyeceksin

İçki dili çözüyor ve o dil her zaman işlemesi gerektiği gibi işlemiyor

Veeeeee en büyük öğüt

YALAN SÖYLEYECEKSİN

Çekinmeyin yalandan

Atın arkadaş,yalan parayla mı?

Gecenin bir yarısı dondum

İki kelime yalan laf etsem daha mı kötüydü ?

Ve sakın kale önünde çalışmaktan vazgeçmeyin

Tanrı erkekleri sever

BAZEN TOP KENDİ GELİP BİR YERİNİZE ÇARPAR VE GOL OLUR

Bu gayet erkekçe yazı dizisi devam eder mi?

Bilmem ?

1 yorum:

Hera dedi ki...

bu sefer frikikten yenmişsin :)tabela 2-0 'ı gösteriyor :)))
katılıyorum çok içmeyeceksin çok konuşmayacaksın susanı nimet sanıp karizmatik bulanlar var, neyse önündeki maçlara bakalım biz :)